کد خبر : 1804044 | 23 دی 1400 ساعت 09:53 | 22.9K بازدید | 3 دیدگاه

بنر شوکه‌کننده هواداران یووه: آنیلی بمیر! (عکس)

به نظر می‌رسد که رابطه هواداران متعصب یوونتوس با آندره‌آ آنیلی، رییس این باشگاه، همچنان تیره و تار است.

بنر شوکه‌کننده هواداران یووه: آنیلی بمیر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم یوونتوس و اینتر شب گذشته در ورزشگاه سن سیرو و برای مشخص کردن قهرمان سوپرکاپ به مصاف هم رفتند.

این بازی در نهایت با گل دراماتیک الکسیس سانچز در دقیقه 120 به سود شاگردان سیمونه اینزاگی به پایان رسید تا دست یووه از جام کوتاه بماند.

اما یکی از نکات عجیب این بازی بنری بود که هواداران متعصب یوونتوس با خود به ورزشگاه آورده و در آن برای آندره‌آ آنیلی آرزوی مرگ کرده بودند.

آنها  در طول نیم اول این بازی بنری را روی یکی از سکوهای سن سیرو به نمایش درآوردند که روی آن نوشته شده بود:« آنیلی بمیر.»

نیروهای پلیس در سال 2019 اقدام به دستگیری 12 هوادار متعصب یوونتوس به اتهام پولشویی، خشونت و اقدامات مشکوک در رابطه با فروش بلیت‌ها کرده بودند.

 

1682203

 

این تحقیقات یک سال پیش از آن شروع شده بود و به نظر می‌رسید که ممکن است اتهامات مافیایی را متوجه این افراد کند.

مدیران یوونتوس در طی انجام این تحقیقات همکاری کاملی با نیروهای پلیس داشتند و آنیلی تایید کرد که هسته اصلی این هواداران باشگاه را تحت فشار قرار داده بود.

او در سال 2019 به دادستانی گفت:« یووه مجبور بود به خواسته‌های این هواداران تن دهد چون از عواقب منفی احتمالی مانند شعارهای نژادپرستانه و سایر رفتارهایی که منجر به پرداخت جریمه و برگزاری بازی بدون تماشاگر می‌شد آگاه بود.»

این گروه از هواداران اجازه ورود به ورزشگاه خانگی یووه را ندارند و دو بنر دیگر با عباراتی در راستای آزادی هواداران متعصب یووه نیز در بازی شب گذشته در ورزشگاه سن سیرو دیده شد.

آنیلی که دو روز قبل با تست مثبت کرونا روبرو شده در قرنطینه قرار دارد و برای تماشای این بازی به سن سیرو نیامده بود.

دیدگاه‌ها