کد خبر : 1804072 | 23 دی 1400 ساعت 11:25 | 21.8K بازدید | 14 دیدگاه

نمره بالای آلوس در مهار ستاره جوان رئال

دنی آلوس، مدافع کهنه‌کار بارسلونا، در بازی برابر رئال مادرید نیز یکی از بازیکنان خوب این تیم بود.

نمره بالای آلوس در مهار ستاره جوان رئال

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا به مصاف رئال مادرید رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد.

آلوس اولین بار در 13 دسامبر 2008 برابر رئال مادرید به میدان رفت. در آن زمان پپ گواردیولا هدایت بارسا را برعهده داشت و این تیم موفق شد با دو گل برابر رئال به پیروزی برسد.

سیزده سال و یک ماه بعد، او بار دیگر برای بازی در ال‌کلاسیکو به زمین قدم گذاشت اما این بار در 38 سالگی و در حالی که این بازی در عربستان سعودی برگزار می‌شد. او نتوانست شب گذشته مانند بازی اولش برابر رئال پیروز میدان باشد.

مشخص است که ژاوی، هم تیمی سابق و مربی فعلی، اعتماد کاملی به او دارد، چرا که علیرغم سن بالایش تا به حال به سرجینیو دست ترجیح داده شده است.

 

1677218

 

او از زمان غلبه بر کرونا و ثبت رسمی قراردادش تا به حال همیشه در ترکیب اصلی قرار داشته است. این بازیکن برزیلی 90 دقیقه در لالیگا، 90 دقیقه در کوپا دل ری و 78 دقیقه در سوپرکاپ اسپانیا برابر رئال مادرید به میدان رفت.

آلوس شب گذشته وظیفه مهار وینیسیوس را برعهده داشت که یکی از آماده‌ترین و سریع‌ترین بازیکنان حاضر در لیگ اسپانیا است.

آنها 17 سال با هم اختلاف سنی دارند اما آلوس موفق شد در بیشتر از یک صحنه از این بازیکن بهتر ظاهر شود و بارها راه نفوذ این بازیکن را ببندد.

وینیسیوس روی گل رئال نقش داشت اما این باعث نشد که عملکرد آلوس زیر سوال ببرد چون این گل روی اشتباه سرخیو بوسکتس به ثمر رسیده بود.

آلوس در حالی نیمه اول را به پایان برد که تنها یک خطا روی وینیسیوس کرده بود و در دقیقه پنج نیمه دوم نیز خطای دیگری روی این بازیکن کرد که با سرعت از او عبور کرده بود و کارت زردی را نیز دریافت کرد که در قیاس با عملکرد خوبش در این بازی اهمیت خاصی نداشت.

دیدگاه‌ها