کد خبر : 1804073 | 23 دی 1400 ساعت 21:50 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

بهترین گلزن تاریخ ناپولی در مسیر انتقال به لیگ‌آمریکا

به نظر می رسد که دریس مرتنز،، ستاره محبوب و بلژیکی ناپولی، در پایان فصل این تیم را به مقصد لیگ آمریکا ترک خواهد کرد.

بهترین گلزن تاریخ ناپولی در مسیر انتقال به لیگ‌آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که یکی دیگر از کاپیتان های ناپولی و البته بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در تابستان این تیم را ترک خواهد کرد. این در حالی است که اخیراً مشخص شد لورنزو اینسینیه نیز آخرین فصل حضور خود در ناپولی را تجربه می‌کند و فصل آینده را در لیگ آمریکا و باشگاه تورنتو به میدان خواهد رفت.

 

در همین حال گزارش ها حاکی از آن است که ناپولی به اینسینیه پیشنهاد داده بود که با کاهش حقوق خود قراردادش را تمدید کند اما حالا در ایتالیا گفته می شود که حتی این پیشنهاد هم برای دریس مرتنز وجود نداشته و باشگاه قصد ندارد قرارداد او را تمدید کند.

 

 

1676032

 

 

از طرفی به نظر می رسد که ستاره بلژیکی خودش علاقه‌مند به ماندن در ناپولی است اما شرایط برای تمدید قرارداد او بسیار پیچیده و تقریباً محال شده است. ازطرفی اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، در تابستان گذشته به دنبال فروش مرتنز بود اما این بازیکن به باشگاه متعهد ماند و در این تیم ماندگار شد.

 

در همین حال مایکل سینگ، خبرنگار معروف آمریکایی، که پیش از این انتقال لورنزو اینسینیه به تورنتو را هم فاش کرده بود، مدعی شده که دریس مرتنز در مسیر انتقال به این تیم کانادایی قرار دارد و به احتمال فراوان فصل آینده در لیگ MLS آمریکا به میدان می‌رود.

دیدگاه‌ها