کد خبر : 1804077 | 23 دی 1400 ساعت 12:23 | 20.1K بازدید | 15 دیدگاه

واکنش فران تورس به انجام اولین بازی برای بارسا

فران تورس خرید جدید بارسلونا پس از انجام اولین بازی خود برای این تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حالی شب گذشته با نتیجه 3-2 از رئال مادرید شکست خورد و نتوانست به فینال رقابت‌های سوپرجام اسپانیا صعود کند که خرید جدید این تیم یعنی فران تورس از ابتدا در ترکیب اصلی تیم ژاوی هرناندز قرار گرفته بود و نهایتاً در بین دو نیمه جای خود را به عزل زولی داد.

 

در واقع اصلاً پیش بینی نمی شد که فران تورس بتواند در دیدار ال‌کلاسیکو حضور داشته باشد. او اخیراً به کرونا مبتلا شده بود و از سمت دیگر به دلیل مشکلات بارسا نتوانسته بود قرارداد خود را با این تیم ثبت کند؛ با این حال قبل از ال‌کلاسیکو هم تست کرونای این بازیکن منفی شد و هم با حل مشکل بارسلونا قرارداد او با این تیم به ثبت رسید.

 

اگرچه فران تورس در بازی شب گذشته نتوانست عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد اما قطعاً ژاوی هرناندز در ادامه فصل حساب ویژه ای روی این بازیکن باز خواهد کرد. ستاره اسپانیایی بعد از پایان بازی دیشب با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به انجام اولین بازی اش با پیراهن بارسا واکنش نشان داد و نوشت: "این که پیراهن بارسلونا را برای بار اول پوشیدم برایم یک افتخار است. اکنون باید تلاش کنیم تا اوضاع را بهبود ببخشیم. این شروعی بر پایان دادن به نتایج بدمان خواهد بود."

 

 

1682261

 

دیدگاه‌ها