کد خبر : 1804084 | 23 دی 1400 ساعت 13:08 | 17.3K بازدید | 4 دیدگاه

وینگر بارسا در آستانه بازگشت به راپیدوین

یوسف دمیر، وینگر اتریشی بارسلونا، در آستانه بازگشت به باشگاه راپیدوین قرار دارد.

وینگر بارسا در آستانه بازگشت به راپیدوین

به گزارش "ورزش سه"، دمیر یکی از بازیکنان جوانی بود که بسیاری باور داشتند می‌تواند آینده درخشانی در بارسلونا داشته باشد.

با این حال شرایط مالی بارسلونا باعث شده که این باشگاه به دنبال کاهش هرچه بیشتر دستمزدها و فروش بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشد و این شرایط شامل دمیر نیز شده است.

روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که بارسا تا ساعاتی دیگر خبر بازگشت یوسف دمیر به راپیدوین را اعلام خواهد کرد.

بندی در قرارداد قرضی این بازیکن با بارسا وجود داشت که تاکید می‌کرد در صورت حضور این بازیکن در 10 بازی تیم اول، این باشگاه باید او را با مبلغ 10 میلیون یورو خریداری کند.

 

1682266

 

همین موضوع باعث شد که دمیر در چند هفته اخیر جایی در ترکیب بارسا نداشته باشد تا بند خرید اجباری فعال نشده و مدیران این باشگاه در این شرایط مجبور به پرداخت 10 میلیون یورو نباشند.

این بازیکن اتریشی در ابتدا برای حضور در تیم دوم بارسا به نوکمپ آمد اما رونالد کومان او را به دلیل نبود بازیکن در خط حمله به تیم اول منتقل کرد.

با این حال دمیر در فصل جدید نتوانست توجه کومان و ژاوی را به خود جلب کند و تنها 72 دقیقه تحت هدایت این مربی کاتالان به میدان رفت.

دستمزد این بازیکن چندان بالا نبوده اما می‌تواند به رعایت سقف محدودیت در پرداخت دستمزد تعیین شده از سوی لالیگا به بارسا کمک کند.

در واقع گفته می‌شود که بازگشت این بازیکن به اتریش جز موارد اصلی برای رعایت این قانون و ثبت رسمی قرارداد فران تورس بوده است.

 

دیدگاه‌ها