کد خبر : 1804088 | 23 دی 1400 ساعت 16:18 | 25.5K بازدید | 6 دیدگاه

عصبانیت شدید دیبالا از پیشنهاد جدید یووه

پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس، از پیشنهاد تمدید قرارداد جدید ارائه شده از سوی این باشگاه بسیار عصبانی است.

عصبانیت شدید دیبالا از پیشنهاد جدید یووه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیبالا با یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن هنوز قرارداد جدیدی را به امضا نرسانده است.

این ملی‌پوش آرژانتینی پیش از این با مدیران این باشگاه به توافق رسیده و به گفته بسیاری از منابع خبری در ایتالیا، قرار بود قراردادی با دستمزد سالانه 10 میلیون یورو تا سال 2026 به امضا برساند.

با این حال، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در اوایل این هفته خبر داد که یووه پیشنهاد قبلی را پس گرفته و پیشنهاد جدیدی را به این باشگاه ارائه کرده است.

گفته می‌شود شرایط فیزیکی و مصدومیت‌های متعدد دیبالا باعث نگرانی مدیران یووه شده و این باشگاه تصمیم گرفته که در پیشنهاد جدیدش میزان دستمزد این بازیکن را کاهش داده و بخشی از این دستمزد را در بخش پاداش و منوط به عملکرد او در میدان قرار دهد.

 

1665673

 

سزار لوییس مرلو، خبرنگار TyC اسپورت، خبر داده که دیبالا از اتفاقی که رخ داده و تصمیم مدیران یوونتوس بسیار ناراحت و عصبانی است و قصد ندارد قرارداد جدیدی را با آنها به امضا برساند.

این مهاجم آرژانتینی قصد دارد پیشنهاداتی که از سایر باشگاه‌ها به دستش رسیده را بررسی کند و احتمال ترک تورین از سوی این بازیکن بسیار جدی به نظر می‌رسد.

این خبرنگار آرژانتینی در صفحه رسمی توییترش نوشت:« دیبالا تصمیم گرفته قراردادش را با یوونتوس تمدید نکند، مگر این که شرایط فعلی تغییر قابل توجهی داشته باشد.»

دیبالا تا به این جای فصل با 9 گل زده در 20 بازی در تمامی رقابت‌ها بهترین بازیکن یوونتوس به حساب می‌آید. با این حال او در 9 بازی نیز به دلیل مصدومیت غایب بوده است.

 

دیدگاه‌ها