کد خبر : 1804091 | 23 دی 1400 ساعت 13:31 | 26.4K بازدید | 21 دیدگاه

درخشش خیره‌کننده کریم؛ تبریک ژاوی به بنزما

درخشش خیره‌کننده کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، حتی تحسین ژاوی را نیز به همراه داشت.

درخشش خیره‌کننده کریم؛ تبریک ژاوی به بنزما

به گزارش "ورزش سه"، بنزما یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید در چند فصل اخیر بوده و بخش عمده‌ای از موفقیت‌های این تیم به واسطه درخشش او در زمین بازی رقم خورده است.

این بازیکن شب گذشته نیز در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسلونا عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و توانست جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند.

به نظر می‌رسد که این بازیکن با بالا رفتن سنش نه تنها مشکلی ندارد، بلکه هر روز بهتر و بهتر می‌شود و همین موضوع باعث شده که حتی رقبای قدیمی نیز به تحسین این بازیکن بپردازند.

بنزما شب گذشته زمینه‌ساز گل اول رئال مادرید برای وینیسیوس شد، پس از آن یک شوت به سمت دروازه تراشتگن زد که به تیرک خورد، گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد و موقعیت‌های بسیاری نیز برای هم تیمی‌هایش خلق کرد.

 

1682109

 

نمایش این مهاجم فرانسوی در این بازی به حدی درخشان بود که ژاوی پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی به سوی او رفت و بابت عملکرد خوبی که داشت به او تبریک گفت.

بنزما این روزها مسئولیت‌های زیادی را در ترکیب رئال مادرید برعهده دارد و به همین دلیل سعی می‌کند در تمام نقاط زمین حضور داشته و در کار حمله و دفاع به تیمش کمک کند.

بسیاری از کارشناسان، فوتبال‌دوستان و ستاره‌های سابق و فعلی دنیای فوتبال معتقد بودند که این بازیکن یکی از گزینه‌های دریافت توپ طلای 2021 است اما او در نهایت پس از لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی در رده سوم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها