کد خبر : 1804093 | 23 دی 1400 ساعت 23:25 | 70.5K بازدید | 7 دیدگاه

کاهش دستمزد هافبک برزیلی برای پیوستن به بارسا

اسکار، هافبک برزیلی، آماده است تا برای پیوستن به بارسلونا دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

کاهش دستمزد هافبک برزیلی برای پیوستن به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، اسکار در ژانویه 2017 از چلسی جدا شده و به باشگاه چینی شانگهای پورت پیوست تا به یکی از بازیکنانی تبدیل شود که بیشترین دستمزد را در دنیای فوتبال کسب می‌کنند.

شرایط مالی بد باشگاه بارسلونا باعث نشد که آنها قادر به خرید فران تورس از منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی به ارزش 55 میلیون یورو نباشند.

با این حال مشکلات این باشگاه برای ثبت قرارداد تورس به دلیل عبور از سقف تعیین شده محدودیت پرداخت دستمزد از سوی لالیگا نشان داد که جذب بازیکنان دیگر برای این تیم در این شرایط ممکن است دشوار باشد.

با این حال خوان لاپورتا هفته گذشته در جمع خبرنگاران مدعی شده بود که بارسا بار دیگر قصد دارد با قدرت وارد بازار نقل و انتقالات شود.

به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه قصد دارند به صورت جدی برای فروش بازیکنانی که جایی در برنامه‌های ژاوی و باشگاه ندارند اقدام کنند تا دستشان برای اضافه کردن بازیکنان مدنظر باز باشد.

 

1681792

 

روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که اسکار که در رده پنجم بازیکنان با بیشترین دستمزد در دنیای فوتبال قرار گرفته قصد دارد با کاهش قابل توجه دستمزدش آماده پیوستن به بارسا شود.

این بازیکن 30 ساله در حال حاضر در لیگ چین توپ می‌زند و در سال 2017 با قراردادی به ارزش 50 میلیون پوند از چلسی به این لیگ منتقل شد.

این هافبک برزیلی در سال 2018 جام قهرمانی سوپرلیگ چین را بالای سر برد اما از زمان پیوستن به این رقابت‌ها دیگر نتوانست حضور در تیم ملی کشورش را تجربه کند.

او 48 بازی ملی در کارنامه دارد اما آخرین بار در سال 2018 به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شده است و حالا امید دارد که با بازگشت به بارسا بتواند نظر مربیان این تیم را جلب کرده و در جام جهانی 2022 قطر حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها