کد خبر : 1804110 | 23 دی 1400 ساعت 14:43 | 10.8K بازدید | 3 دیدگاه

کار سخت دستیار کمالوند برابر استقلال

در روز غیبت فراز کمالوند برابر استقلال، وظیفه هدایت نفت مسجدسلیمان به عهده حمیدرضا عبداللهی خواهد بود.

کار سخت دستیار کمالوند برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و نفت مسجدسلیمان در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. نفتی ها که در بازی امروز میزبان هستند، باید بدون سرمربی خود به مصاف صدرنشین لیگ برتر بروند. پس از حواشی پیش آمده در این باشگاه، فراز کمالوند از نفت جدا شده و این تیم باید با مربی خود روبروی آبی های پایتخت قرار بگیرد.

 

حمیدرضا عبداللهی دستیار فراز کمالوند که به عنوان مربی در کادرفنی نفتی ها حضور دارد، امروز وظیفه سختی را برعهده خواهد داشت. او باید در روزی که کمالوند را در کنارش نمی بیند، در نقش سرمربی نفتی ها حاضر شده و تیمش را از کنار زمین هدایت کند.

 

تاکنون در بسیاری از مسابقات این اتفاق رخ داده که به دلیل اخراج یا محرومیت سرمربی، وظیفه هدایت تیم برعهده دستیار نخست او بوده و عبداللهی نیز تقریبا امروز وضعیت مشابهی را دارد با این تفاوت که در آن بازی ها معمولا سرمربی در استادیوم حضور پیدا کرده و از طریق تماس تلفنی با کادرفنی در ارتباط می بود اما امروز کمالوند در استادیوم شهید بهنام محمدی حضور ندارد و صفر تا صد کار در دست دستیاران اوست.

 

به هر شکل عبداللهی امروز تجربه جدید و سختی را برابر استقلال خواهد داشت. آبی های پایتخت با هدف کسب پیروزی و قطعی کردن قهرمانی نیم فصل پای به زمین مسابقه خواهند گذاشت و باید دید این مربی در قامت یک سرمربی چه اندیشه هایی در ذهن دارد.

دیدگاه‌ها