کد خبر : 1804123 | 23 دی 1400 ساعت 19:25 | 21.3K بازدید | 2 دیدگاه

شاید مصدومیتش برگردد

نیمار و تردید بزرگ PSG برای بازی با رئال

نیمار سخت در تلاش است تا خود را به بازی برابر رئال مادرید برساند ولی مشخص نیست شرایط او برای بازی رفت چگونه خواهد بود.

نیمار و تردید بزرگ PSG برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور نیمار  در سرزمین مادری به اتمام رسید و او به فرانسه بازگشت. همانطور که برنامه ریزی شده بود، پرواز نیمار از برزیل یکشنبه شب و در تاریخ 9 ژانویه در پاریس به زمین نشست. این ستاره برزیلی که به علت مصدومیت در تاریخ 28 نوامبر در بازی برابر سنت اتین از میادین دور بود، در حال طی کردن دوران نقاهت بوده و هنوز شرایط حضور در تمرینات را پیدا نکرده است.

 

 

1668836

 

 

البته پاری سن ژرمن نمی خواهد در مورد نیمار ریسک کند و هدف کادر فنی این است که این ستاره تکنیکی برای بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در 15 فوریه آماده شود. نیمار هنوز قادر به دویدن و شرکت در تمرینات نیست، اما به نظر می رسد او در پایان ماه ژانویه برای تمرین در کنار بقیه هم تیمی های خود در پاری سن ژرمن آماده شود.

 

 

1682291

 

 

دیرتر برگشتن نیمار از تعطیلات زمستانی با انتقادات تندی در رسانه های فرانسوی روبرو شده بود. برخی اعتقاد دارند که لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی با استثنا قائل شدن برای نیمار، فضا و آزادی عمل بیش از اندازه ای به ستاره برزیلی داده و اینکه نیمار به جای تمرکز روی ریکاوری، به خوشگذرانی در ریو مشغول است.

در باشگاه پاریسی اما بر این اعتقادند که روند بهبودی نیمار به خوبی و طبق برنامه پیش می رود. او در برزیل زیر نظر پزشکان قرار داشت و دستورات فیزیوتراپ های باشگاه را نیز اجرا می کرد.

 

 

1661870

 

 

نیمار در روزهای پیش رو قادر به تمرین انفرادی روی چمن خواهد بود و تیته مربی برزیل نیز او را برای بازی مقابل اکوادور و پاراگوئه از مقدماتی جام جهانی دعوت نخواهد کرد تا با ماندن در پاریس خود را مهیای بازی 26 بهمن برابر رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان کند.

در حال حاضر تنها تردید پی اس جی در این است که او در بهترین فرم خود به بازی رئال نرسد. دو بازی رفت و برگشت برابر رئال برای پی اس جی اهمیت بالایی دارد و حتی بیم این وجود دارد که او اگر در بازی رفت به میدان برود، مصدومیتش تشدید شود. همه چیز به شرایط بدنی او در روزهای منتهی به بازی رفت در پاریس بستگی خواهد داشت و باید دید تیم پزشکی به وی مجوز بازی می دهد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها