کد خبر : 1804144 | 23 دی 1400 ساعت 19:47 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

60 میلیون یورو برای بیسوما

جرارد سیری‌ناپذیر؛ سومین خرید استون‌ویلا در ژانویه

اسکای اسپورتس خبر از توافق اولیه استون ویلا با هافبک برایتون داد. انتقالی که 60 میلیون یورو هزینه در پی خواهد داشت.

جرارد سیری‌ناپذیر؛ سومین خرید استون‌ویلا در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا با هدایت استیون جرارد تا به اینجا فعال ترین تیم انگلیسی نقل و انتقالات زمستانی بوده است. نه غول های لیگ برتر و نه نیوکاسلی که تبدیل به یک تیم ثروتمند جدید در فوتبال انگلیس شده، بلکه این استون ویلاست که در حال ریخت و پاش است.

 

 

1681853

 

 

جرارد اخیرا توانست هم تیمی سابق خود در لیورپول یعنی فیلیپ کوتینیو را قرضی با بند خرید از بارسا جذب کند. او سپس لوکاس دینیه مدافع چپ سابق بارسا که دو سالی بود برای اورتون بازی می کرد را نیز با 30 میلیون یورو به خدمت گرفت و حال خبر می رسد که ویلا شانس اول جدب ایوز بیسوما ستاره برایتون است.

 

 

1682329

 

 

بیسوما اهل مالی که اکنون در اردوی تیم ملی کشورش و در جام ملت های آفریقا(در کامرون) حضور دارد، وارد یک سال و نیم پایانی قراردادش با برایتون شده و پس از بازگشت از کامرون تصمیم نهایی را خواهد گرفت. طبق ادعای اسکای اسپورتس، ویلا حاضر است برای این هافبک 25ساله تا 60 میلیون یورو نیز هزینه کند و با برایتون به توافق اولیه نیز رسیده است.

لازم به ذکر است که ویلا تابستان امسال جک گریلیش را با 100 میلیون یورو به سیتی واگذار کرد تا از هر نظر شرایط مالی مناسبی برای خریدهای جدید داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها