کد خبر : 1804147 | 23 دی 1400 ساعت 17:26 | 30.8K بازدید | 27 دیدگاه

نه قهرمان لالیگا شدیم نه کوپا دل ری

کروس: نمی‌دانم چرا در سوپرکاپ حضور داریم!

تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید شخصیت خاصی دارد و بعضا صراحت لهجه‌اش باعث شده تا برخی از او انتقاداتی هم داشته باشند.

کروس: نمی‌دانم چرا در سوپرکاپ حضور داریم!

به گزارش "ورزش سه"، معمولا سوپرکاپ کشورهای مختلف میان قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی برگزار شود اما در سه سال اخیر فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفته که شکل بازی ها را تغییر بدهد و آن را به شکل چهارجانبه برگزار کند.

برای مثال رئال بدون آن که قهرمان لیگ یا جام حذفی شود، به عنوان تیم دوم لالیگا در مسابقات امسال شرکت کرد و دیشب قهرمان کوپا دی ری یعنی بارسلونا را در نیمه نهایی شکست داد. از سویی مسابقات به جای اسپانیا در کشور عربستان برگزار می شود.

 

 

1591646

 

 

تونی کروس هافبک رئال در گفتگو با پادکست برادرش فلیکس، این شکل برگزاری سوپرکاپ را به تمسخر گرفت.

فلیکس در ابتدا به شوخی در مورد محل برگزاری بازی ها گفت:« برای همه واضح است که سوپرکاپ اسپانیا باید در عربستان برگزار شود. اگر در عربستان نباشد، باید در کجا باشد؟»

سپس تونی با لحن تمسخرآمیز و در جواب گفت:« هیچ تردیدی در این باره نیست!»

 

 

1682123

 

 

 کمی بعد فلیکس پرسید که رئال مادرید چگونه توانسته به این مسابقات راه یابد که تونی کروس در ادامه گفت:« راستش کار خاصی نکردیم چرا که نه لیگ را بردیم و نه قهرمان جام حذفی شدیم. اما در این جا هستیم. دو سال پیش اولین باری بود که سوپرکاپ با چهار تیم برگزار شد. در آن زمان هم قهرمان لیگ یا جام حذفی نشده بودیم اما قهرمان مسابقات شدیم.  چه چیزی می توانم بگویم؟ اگر بخواهم صادق باشم، تصور می کنم که برگزارکننده مسابقات علاقه ویژه ای به حضور ما در بازی ها دارد.»

 

دیدگاه‌ها