کد خبر : 1804160 | 23 دی 1400 ساعت 17:39 | 11.4K بازدید | 7 دیدگاه

همه از این تساوی رضایت داشتند و این اذیتم می‌کند؛

نویدکیا: با ترس بازی کردن در سپاهان جایی ندارد

محرم نویدکیا پس از تساوی برابر آلومینیوم از عملکرد تیمش به شدت ناراضی بود و معتقد است بازیکنانش باید جسورتر فوتبال بازی کنند.

نویدکیا: با ترس بازی کردن در سپاهان جایی ندارد

به گزارش"ورزش سه"، نوید کیا در کنفرانس خبری بعد از بازی برابر آلومینیوم در ابتدا گفت: نیمه اول اصلا بازی خوبی نبود و باد خیلی تاثیر داشت و بیش تر توپ‌ها در هوا بود و بازی فوق‌العاده معمولی و میزان درگیری بالا و جنگ‌ها وسط زمین بود. از نظر تاکتیکی در نیمه اول، بازی فوق العاده ضعیف بود ولی نیمه دوم مقداری بهتر شد. دو تیم سعی کردند مقداری بهتر بازی کنند.

 

نویدکیا ادامه داد: تیم ما در نیمه دوم و خصوصا در بیست دقیقه آخر بازی خوبی کرد ولی قبل آن بازی تیم‌مان معمولی بود. هر دوتیم چند موقعیت داشتند ولی به نظرم موقعیت‌هایی نبود که از روی مسائل تاکتیکی به دست آمده باشد و موقعیت‌های معمولی‌ای بود که در توپ‌های برگشتی، دوتیم چهار شوت زدند و چهار ارسال داشتند و یک بازی فوق‌العاده معمولی بود و اگر این را تکرار می‌کنم به این خاطر است که واقعا بازی ضعیفی بود و این را از طرف تیم خودمان می‌گویم. تنها در ده یا بیست دقیقه آخر می‌توانم از تیمم راضی باشم ولی در بقیه موارد این طور نیست و این را باید بازیکنان، من و همکارانم بدانیم که در سپاهان اگر کسی می‌خواهد بازی کند نیاز به فوتبالیست جسور داریم. اینجا بازیکنی بخواهد با ترس بازی کند یا من که مربی هستم بخواهم با ترس و لرز ارنج کنم، با این شرایط به جایی نخواهیم رسید و بازیکنانم باید فوق العاده جسورتر و قوی تر از این بازی می‌کردند و باید نترس فوتبال بازی می‌کردند که متاسفانه امروز آن کار را انجام ندادند. 

 

نوید کیا معتقد است فوتبال خوب برایش نسبت به نتیجه اولویت دارد و در این باره گفت: من بارها درباره نتایج گفته‌ام که قبل از نتایج برای من مهم این است که بازیکنانم فوتبال خوبی انجام دهند. خیلی‌ها از من انتقاد می‌کنند که فوتبال خوب اگر نتیجه نداشته باشد فایده ندارد و من هم قبول می‌کنم ولی از نظر نتیجه حتی اگر امروز تیم من می‌برد باز هم یک فوتبال معمولی بود چون این طور فوتبال‌ها از نظر من به درد نمی‌خورد.

 

سرمربی سپاهان درباره غایبین بازی بعدی گفت: فرشاد نیست و امید و سروش را نداریم ولی بالاخره فوتبال است و یک تیم روزی ممکن است دو یا یک بازیکن و یا پنج بازیکنش را نداشته باشد و باید ساختار تیمی داشته باشیم و اینکه من دوبازیکن ندارم و بنشنیم و غصه بخورم چنین چیزی نیست. اگر این سه بازیکن نیستند سه بازیکن دیگر بازی می‌کنند و من با این موضوعات مشکلی ندارم. از نوع فوتبال تیمم خیلی ناراضی هستم و باید خیلی بهتر از این بازی می‌کردیم.

 

او در پایان صحبت‌هایش گفت: هم تیم ما هم تیم آن‌ها و هم داواران رضایت داشتند که این بازی با نتیجه صفر صفر تمام شود و همگی با آرامش به دنبال زندگی‌شان برای بازی بعدی بروند! این بیش‌تر همه چیز چیز من را اذیت می‌کند. ما باید قوی تر و جسورتر بازی می‌کردیم و اگر جسور فوتبال بازی نکنیم با مساو‌ی‌ها به جایی نخواهیم رسید.

دیدگاه‌ها