کد خبر : 1804162 | 23 دی 1400 ساعت 17:41 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک محروم و سه مصدوم داشتیم؛

مجتبی حسینی: باید در ضد حملات ضربه خلاص را بزنیم

مجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان می‌گوید که بازیکنانش فرصت زدن گل پیروزی را داشتند.

مجتبی حسینی: باید در ضد حملات ضربه خلاص را بزنیم

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از تساوی پیکان مقابل مس رفسنجان گفت: خیلی بازی پر فشاری بود. ما توانسته بودیم تیم خوب رفسنجان را کنترل کنیم. موقعیت های خوبی هم داشتیم. در ادامه آنها توانستند با تعویض‌ هایشان فشار را روی ما زیاد کنند که چند موقعیت هم به دست آوردند اما باز هم با توجه به اینکه تیم خوب مس رفسنجان ما می‌توانستیم در ضد حملات تیر خلاص را بزنیم اما متاسفانه بچه ها انتخاب های خوبی نداشتند.

 

او ادامه داد: اگر کمی با تجربه تر بودند و انتخاب های خوبی داشتند با توجه به اینکه تیم حریف انتحاری بازی می‌کرد می‌توانستیم به گل برسیم ولی در این زمین و با این شرایط پنج روز یکبار یک بازی ما به همین امتیاز هم راضی هستیم.

 

سرمربی پیکان در پایان با تشکر از بازیکنان این تیم گفت: یک چیزی که خیلی ما را اذیت کرد نبود چهار پنج بازیکنمان بود. یک محروم و سه مصدوم داشتیم و اگر آنها بودند در بحث تعویض‌ خیلی می‌توانستند به ما کمک کنند. باز هم جا دارد از زحمات همه بچه ها تشکر کنم که واقعا در این شرایط سختی که پنج روز پنج روز بازی هست و فشار زیادی به آنها وارد می‌شود هر چه در توانشان داشتند گذاشتند.

 

دیدگاه‌ها