کد خبر : 1804164 | 23 دی 1400 ساعت 17:45 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

عنایتی: شرایط تیمم امروز اصلا خوب نبود

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: شرایط تیمم امروز اصلا خوب نبود، نتوانستیم امروز کارهایی که تمرین کرده بودیم را انجام دهیم.

عنایتی: شرایط تیمم امروز اصلا خوب نبود

به گزارش ورزش سه از فارس، رضا عنایتی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: بعد از هر بازی در مورد شرایط بازی صحبت می‌کردم، ولی امروز به لحاظ فنی صحبتی ندارم. شرایط تیمم امروز اصلا خوب نبود، نتوانستیم امروز کارهایی که تمرین کرده بودیم را انجام دهیم. به تیم آبادان و دوست خوبم علیرضا منصوریان تبریک می‌گویم.

 

وی ادامه داد: ما باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم. اگر با همین شیوه جلو برویم، ضربه می‌خوریم. باید بازیکنانی را به خدمت بگیریم، بعضی‌ها باید از تیم ما جدا شوند، همه تلاشمان را می‌کنیم تا در نیم فصل دوم با قدرت بیشتر ادامه دهیم. من وقتی به کرج آمدم همیشه از مسئولان کرج تشکر کردم، ولی باید واقعیت را بگویم؛ زمین ورزشگاه انقلاب کرج اصلا خوب نیست و امیدوارم بتوانیم روی زمین خوب بازی خوبمان را نشان دهیم. البته این ضعف استان کرج نیست، ولی دو تیم لیگ برتری نباید در یک چنین زمینی بازی کنند. امیدوارم برای تیم‌های تهرانی اتفاقات خوبی بیفتد.

 

وی در خصوص نقل و انتقالات اظهار داشت: همان طور که لیست ورودی داریم، لیست خروجی هم داریم. این اتفاق برایمان می‌افتد، طبیعی است که 5-4 بازیکن ما از لیست خارج شوند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید جلسه‌ای بگذاریم و تصمیمی بگیریم و بازیکنانی را به خدمت بگیریم که به طور کامل در خدمت تیم باشند. 

دیدگاه‌ها