کد خبر : 1804168 | 23 دی 1400 ساعت 17:54 | 11.3K بازدید | 6 دیدگاه

جانانه جنگیدیم و می‌توانستیم ببریم؛

تارتار: نمی‌دانم چه بر سر فولادشهر آمده!

سرمربی ذوب آهن می‌گوید که دیدار با گل گهر یکی از فیزیکی ترین بازیهای این فصل لیگ برتر بود.

تارتار: نمی‌دانم چه بر سر فولادشهر آمده!

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با گل گهر در خصوص این بازی عنوان کرد: همانطور که روز گذشته هم گفتم بازی سنگینی بود. بهرحال گل گهر از تیم های خوب امسال است و امروز هم ما را خیلی اذیت کرد. در نیمه اول بازی تا دقیقه ۳۵ متعادل بود و از دقیقه ۳۵ تا ۴۵ کاملا گل گهر به بازی مسلط شد و حتی ممکن بود هر لحظه دروازه ما باز شود. البته موقعیت خیلی جدی نداشتند ولی در مالکیت از ما خیلی بهتر بودند.

 

او ادامه داد: بین نیمه تغییراتی در ترکیب تیم‌مان ایجاد کردیم و بهتر شدیم و هرچقدر هم از بازی گذشت با تغییراتی که ایجاد کردیم مسلط شدیم. 

 

تارتار که پیش از بازی هم هم به پایین بودن کیفیت زمین اشاره کرده بود، گفت: زمین اجازه بازی تاکتیکی روی زمین را به ما نمی‌داد و بنابراین سعی کردیم از توپ های مستقیم استفاده کنیم و ایجاد موقعیت کنیم و اتفاقا روی یکی از همین تاکتیک ها موقعیت خوبی را به دست آوردیم که اگر عارف رستمی آن را تبدیل به گل می‌کرد نتیجه کاملا تغییر می‌کرد. در این زمین و با این شرایط که بازیکن پایش در زمین گیر می‌کند و یکدفعه خود با خود زمین می‌خورد. نمی‌دانم چه اتفاقی برای زمین ما افتاده. جالب است که من اصلا در جریان نبودم هم زمین تمرین‌مان و هم زمین مسابقه‌مان یکدفعه در دو سه ماه گذشته زیر و رو شده است. این اتفاق افتاد. هدف باشگاه این بوده که زمین را بهتر کند اما متاسفانه بدتر شده است. ما اول فصل زمین مساعد تری نسبت به الان داشتیم. امیدوارم تمهیداتی بیاندیشند که این زمین از این شرایط خارج شود. نمی‌شود کار تاکتیکی انجام داد.

 

سرمربی ذوب آهن با تاکید بر بهتر بودن تیمش مقابل گل گهر اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی فیزیکی بود و بچه های ما هم به خصوص در‌ نیمه دوم جانانه جنگیدند و می‌توانستیم حتی با سه امتیاز از بازی خارج شویم. آنها هم تک و توک موقعیت داشتند ولی موقعیت های ما در مجموع بهتر بود.

 

تارتار در خصوص افزایش فرصت سوزی های در ذوب آهن عنوان کرد: من در مصاحبه های قبلی هم گفتم ما باید به فکر تقویت تیم باشیم. قطعا در قسمت های باید تقویت شویم وگرنه دچار مشکل می‌شویم. ما هم در بازی قبل و هم این بازی موقعیت های خوبی داشتیم که صد در صدی بودند. اینکه گل نمی‌شود هم باید تمریناتمان را اختصاصی تر کنیم و هم در قسمت هایی تیم را تقویت کنیم.

 

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا لیستی به باشگاه داده یا خیر گفت: بله. لیست داده‌ام.

دیدگاه‌ها