کد خبر : 1804177 | 23 دی 1400 ساعت 18:17 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

نیم فصل کابوس وار برای مشهدی ها تمام شد

فولاد ۲ – پدیده ۰؛ برد راحت نکونام با گلزنی خارجی ها

در هفته پایانی نیم‌فصل اول، فولاد در بازی خانگی خود توانست با دو گل تیم قعرنشین و بدون برد پدیده را شکست دهد.

فولاد ۲ – پدیده ۰؛ برد راحت نکونام با گلزنی خارجی ها

به گزارش "ورزش سه"، فولاد که این فصل نتوانسته خودش را در میان مدعیان بالای جدول جای دهد، در آخرین بازی نیم فصل اول در ورزشگاه خانگی خود به مصاف پدیده مشهد رفت. شاگردان جواد نکونام میزبان تیمی بودند که در 14 بازی قبلی خود یک برد هم کسب نکرده بود و با 4 امتیاز در قعر جدول قرار داشت. در نهایت هم با دو گل بازیکنان خارجی، این فولاد بود که توانست سه امتیاز بازی را کسب کرده و 21 امتیازی شود. نیم فصل اول برای پدیده هم به شکلی کابوس وار به پایان رسید. 

 

هفته پانزدهم لیگ برتر؛ پنجشنبه: 23/10/1400 ؛ ساعت ۱۶
استادیوم: فولاد / بدون تماشاگر
داور: احمد محمدی/ کمک ها: مهدی شفیعی و سید محمد هاشمی نسب، داور چهارم: ایمان کهیش/ ناظر: یدالله جهانبازی

 

 

1682368

 

 

اخراج: 
مجتبی بیژن از پدیده(دقیقه 31)

 

اخطار:
محمدحسین حیدری از پدیده(دقیقه 79) و محمدرضا عباسی از فولاد(دقیقه 21)

 

 

فولاد خوزستان: 
علی غلام‌زاده، مجتبی نجاریان، موسی کولی بالی، سینا شاه عباسی، وحید حیدریه(دقیقه 67 - احمدرضا جلالی)، محمد آبشک، حمید بوحمدان(دقیقه 79 – احمد عبداله زاده)، محمد رضا عباسی، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری(دقیقه 67 – صابر حردانی)، لوسیانو پریرا(دقیقه 72 - ساسان حسینی)
سرمربی: جواد نکونام

 

 

1682367

 

 

 

پدیده مشهد:

 سعید جلالی راد، محمدحسین حیدری، محمداحسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی(دقیقه 76 - امیرحسین نعمتی)، علی طاهران(دقیقه 83 – محسن ربیع خواه)، حسام پورهاشم، میلاد کمندانی(دقیقه 62 – محمد محمدزاده)، رحمان جعفری(دقیقه 62 – مهدی شریفی)، معراج پورتقی(دقیقه 76 – مهرداد بایرامی)، محمدعلی کاظمی
سرمربی:  داود سیدعباسی

 

 

 

1682369

 

 

شرح گل‌ها:

فولاد خوزستان یک- پدیده صفر(دقیقه 10 لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی): ارسال فولادی ها از سمت راست با خطای هند عجیب مدافع پدیده همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. لوسیانو پریرا هم با قرار گرفتن پشت توپ، گل اول فولاد را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. 

فولاد خوزستان 2-  پدیده صفر(دقیقه 40 آیاندا پاتوسی): ساسان انصاری که می توانست در موقعیت تک به تک با دروازه بان پدیده قرار بگیرد، توپ را به عقب برگرداند و موقعیت شوتزنی را برای پاتوسی فراهم کرد. این هافبک شوتزن هم با یک ضربه بادقت به گوشه دروازه گل دوم فولاد را به ثمر رساند. 

 

 

1682365

 

 

گزارش بازی: 
فولاد برای رساندن خودش به نیمه بالای جدول و پدیده هم برای خروج از بحران و کسب اولین برد فصل در هفته پانزدهم به مصاف هم رفتند. از همان مسابقه مشخص بود که شاگردان نکونام برای کسب سه امتیاز خانگی هجومی تر وارد زمین شدند، اما قبل از اینکه موقعیت خطرناکی را روی دروازه حریف به وجود بیاورند، اشتباه عجیب مدافع پدیده و در حالی که خطر خاصی دروازه این تیم را تهدید نمی کرد، یک پنالتی را به تیم فولاد هدیه کرد. لوسیانو پریرا توانست گل برتری فولاد را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. تلاش شاگردان سیدعباسی که هفته قبل پرسپولیس را متوقف کرده بودند، برای زدن گل تساوی بی نتیجه ماند و این پاتوسی دیگر بازیکن خارجی فولاد بود که در اواخر نیمه اول اختلاف را به دو گل رساند. 
در نیمه دوم نیز فولاد برای حفظ برتری دو گله خود به میدان رفت و نقشه های پدیده برای رسیدن به گل بی نتیجه بود تا در نهایت بازی با همان نتیجه 2 بر صفر به سود میزبان به پایان برسد.

دیدگاه‌ها