کد خبر : 1804182 | 23 دی 1400 ساعت 18:25 | 23.8K بازدید | 2 دیدگاه

تحریم تمرینات تا زمان عملی‌شدن وعده‌ها؛

علی‌منصور و شاگردان به سیم آخر زدند

بعد از پیروزی شیرین و روحیه‌بخش در آخرین مسابقه نیم‌فصل اول لیگ برتر، نفتی‌ها دست به اعتصاب زدند.

علی‌منصور و شاگردان به سیم آخر زدند

به گزارش "ورزش سه" دقایقی قبل شاگردان علیرضا منصوریان در تیم صنعت نفت آبادان در هفته پایانی نیم‌فصل توانستند در کرج، با نتیجه 2-1 از سد هوادار تهران بگذرند تا نیم‌فصل اول لیگ بیست و یکم را در موقعیت دهم به پایان برسانند؛ جایگاهی با توجه به عدم دریافتی بازیکنان و کادرفنی تیم، دستاوردی بسیار ارزشمند برای نفتی‌ها به شمار می‌رود.

 

شاگردان منصوریان امروز برای دومین بازی پیاپی توانستند جشن پیروزی بگیرند و پس از نفت مسجدسلیمان، امروز هوادار تهران را شکست دادند.

 

بلافاصله بعد از این پیروزی اما نفتی‌ها خبر از اعتصاب خود دادند و با انتشار پیامی مشترک خطاب به مسئولان و مدیران با گلایه‌ای تند از عملکرد آن‌ها، اعلام کردند که تا زمان عملیاتی شدن وعده‌های داده شده، خبری از برگزاری تمرینات و شرکت در مسابقات نخواهد بود.

 

نفتی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، سه‌شنبه هفته آینده در خرم‌آباد باید به مصاف خیبر بروند و سپس دوشنبه 3 بهمن‌ماه پیش از تعطیلات فیفادی در هفته شانزدهم مقابل ذوب‌آهن در اصفهان به میدان بروند که باید دید آیا وعده‌های مدیران نفتی عملیاتی خواهد شد یا اتفاقات دیگری برای تیم نفت آبادان رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها