کد خبر : 1804184 | 23 دی 1400 ساعت 18:33 | 35.4K بازدید | 10 دیدگاه

شکایت به دادگاه عالی ورزش

وزیر به حذف استقلال و پرسپولیس اعتراف کرد

وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر خود به بندرخمیر در خصوص موضوع حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به اظهار نظر پرداخت

وزیر به حذف استقلال و پرسپولیس اعتراف کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از برنا، حمید سجادی در این باره گفت:"در حال حاضر اعتراض خود را به دادگاه رسیدگی CAS داده‌ایم. امروز هم نامه ای از فدراسیون فوتبال برای ارسال به AFC جهت رسیدگی به مشکل سرخابی‌ها و تیم گل‌گهر در حال تهیه و تنظیم است. با توجه به اقداماتی که انجام شده اگر این رای به هر دلیلی اجرایی شود، رسالت و ارزش این دو تیم از بین نخواهد رفت و با وجود هیئت مدیره و مدیرعاملان قوی ای که سرخابی‌ها دارند بازهم شاهد موفقیت سرخابی ها در آسیا خواهیم بود."
سجادی افزود: "امیدوارم از این فرصت بتوانیم استفاده کنیم و رای صادر شده را برگردانیم و شاهد حضور دو تیم مردمی کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشیم. اگر این رای تغییر نکرد این دو تیم بایستی با شور و نشاط بیشتر و منسجم تر و هدفمندتر فعالیت کنند. با توجه به اینکه هنوز مهلت قانونی سپری نشده است، فعلا این فرصت وجود دارد که بتوانیم برای این باشگاه‌ها کاری انجام دهیم و شرایط مورد پیش‌بینی و برنامه ریزی است."
بنابراین باتوجه به اذعان وزیر ورزش در خصوص شکایت به دادگاه عالی ورزش، رسما پرونده حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان سال جاری بسته شد.

دیدگاه‌ها