کد خبر : 1804186 | 23 دی 1400 ساعت 18:34 | 12.9K بازدید | 3 دیدگاه

کمترین پاداش‌مان امروز 3 امتیاز بود؛

سولدو: قول می‌دهم روز به روز بهتر شویم

سرمربی تراکتور با تحسین عملکرد شاگردانش، آن‌ها را مستحق پیروزی در مسابقه امروز دانست.

سولدو: قول می‌دهم روز به روز بهتر شویم

به گزارش "ورزش سه" در آخرین مسابقه نیم‌فصل نخست، سرخ‌پوشان تبریزی نتوانستند جشن پیروزی بگیرند و در خانه مقابل نساجی متوقف شدند تا برای پنجمین بازی پیاپی به ناکام در رسیدن به پیروزی باشند و در جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ با 13 امتیاز باقی بمانند.

 

زوونیمیر سولدو سرمربی تراکتور در نشست خبری بعد از بازی درباره دیدار امروز گفت: واقعا به بچه‌هایم تبریک می‌گویم، امروز یک بازی خیلی خوبی را انجام دادند. چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم، به ویژه زمانی‌که گل دریافت کردیم، با یک نظم تیمی خوب کار را ادامه دادند و توانستیم به گل برسیم. فکر می‌کنم کمترین پاداش برای تیم‌مان امروز سه امتیاز بود.

 

سولدو در واکنش به 2 تعویض اجباری تیمش در نیمه نخست گفت: بازیکنانی که جایگزین شدند، من خوشحال هستم که خیلی خوب بازی کردند و کاری که می‌خواستم را انجام دادند چون برایشان آنالیز شده بود که چه کاری را باید انجام دهند؛ در ادامه می‌خواهم بگویم که سامان نریمان‌جهان آسیب‌دیدگی جزئی داشت و صددرصد آماده نبود و ما نخواستیم ریسک کنیم تا او را برای بازی بعدی داشته باشیم.

 

 

 

 

وی افزود: بازیکن باید برای هر بازی 100 درصد آماده باشد، بازیکنی که 70-80 درصد آماده باشد و مخصوصا آسیب‌دیدگی جزئی داشته باشد که آن به یک آسیب‌دیدگی بزرگ بخواهد تبدیل شود، ما روی آن ریسک نمی‌کنیم.

 

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوالی درباره آنالیز فنی رقبا گفت: ما قبل از هر بازی تیم حریف را به خوبی آنالیز می‌کنیم، مخصوصا بر پایه فیلمی که همکاران‌مان ایجاد می‌کنند، به خوبی آن را آنالیز می‌کنیم؛ شب قبل از مسابقه ما یک فیلم داریم که به بچه‌ها نشان می‌دهیم تا نقاط ضعف و قوت حریف را به بازیکنان‌مان گوشزد کنیم، در مورد وسط زمین هم بخواهم بگویم، من از عملکرد بچه‌های تیم راضی هستم. نه این بازی بلکه بازی‌های گذشته چون آن‌ها در وسط زمین به خوبی کار کردند و امروز می‌توانم بگویم که مالکیت بچه‌ها در وسط زمین خوب بود.

 

زوونیمیر سولدو درباره شرایط تراکتور در نیم‌فصل نخست و آینده تیم در ادامه فصل پاسخ داد: ما برنامه داریم که تیم را در چند پست تقویت کنیم، به خاطر این‌که رقابتی بین بازیکنان ایجاد شود و روی این روند داریم کار می‌کنیم تا بتوانیم در نیم‌فصل دوم بهتر شویم؛ آن‌چه مسلم است این‌که وقتی شما در چنین وضعیتی در جدول قرار می‌گیری، فشارهایی است که باید آن را تحمل کنی. من خودم به عنوان بازیکن و مربی این شرایط را چندبار حس کردم و می‌دانم چه چیزهای برای آینده لازم است و برای آینده از باشگاه هم خواسته‌ایم که در چند پست تیم را تقویت کند.

 

سولدو ادامه داد: من چند اسم را به باشگاه داده‌ام و باشگاه هم چند نفر را به من معرفی کرده و داریم روی آن کار می‌کنیم؛ منتظریم تا پنجره تیم باز شود تا بتوانیم به راحتی باز بگیریم و به کار ما اضافه شوند، چیزی که من باید به آن تاکید کنم این‌که پیدا کردن بازیکن خوب خیلی سخت است چون وسط فصل هستیم.

 

سرمربی تراکتور در توضیح شرایط نقل و انتقالاتی تیمش گفت: بازیکنانی که دنبال‌شان می‌رویم یا مدتی است که تیم نداشتند و یا هم شخصی تمرین کرده‌اند و کنار تیم نبودند؛ در خود ایران هم بازیکن خوب خیلی کم است که بخواهد بیاید اضافه شود، مورد دیگری هم هست این‌که بازیکنانی که ما روی آن‌ها زوم کردیم، باید مدتی کنار تیم باشند و امیدوارم در وقفه‌ای که در ادامه هست، بتوانیم بازیکنان را با تیم هماهنگ کنیم.

 

زوونیمیر سولدو در واکنش به نارضایتی هواداران از شرایط پاسخ داد: وضعیت برای همه مشخص است و همگی باید برای برون رفت تراکتور از این وضعیت، تلاش کنیم؛ ما در هفته های اخیر خوب بازی کرده‌ایم و گل‌های مفت دریافت کرده‌ایم اما مطمئن باشید که روند تیم روز به روز بهتر می‌شود.

 

سولدو در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: تعویض‌ها یک مقدار روی روند کار ما تاثیر گذاشت؛ ما مجبور شدیم از قنبری در سمت راست استفاده کنیم و همچنین از دشتی به دلیل نبود دفاع راست، در این پست استفاده کردیم.

دیدگاه‌ها