کد خبر : 1804188 | 23 دی 1400 ساعت 18:40 | 14K بازدید | 5 دیدگاه

کوین یامگا محروم از دیدار با هوادار

کوین یامگا بهترین گلزن استقلال در لیگ بیست و یکم به دلیل 4 کارته شدن دیدار با هوادار را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا برای دومین دیدار متوالی موفق شد برای تیمش گلزنی کند. بازیکن خارجی آبی ها که در نخستین دیدار خود برای استقلال در اصفهان موفق به دبل برابر ذوب آهن شده بود، پس از آن 4 مرتبه دیگر از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شده بود و امروز بالاخره در جریان بازی نیز برای آبی ها گل زد.

 

او برابر نفت مسجدسلیمان تیر خلاص را بر پیکر این تیم وارد کرد و با یک ضربه چیپ و مطمئن، توپ را از بالای سر محسن زاده سنگربان میزبان عبور داد و گل سوم را به ثمر رساند. او همچنین پاس گل دوم را به حسین زاده داد و روز خوبی را سپری کرد.

 

 

 

 

کوین یامگا که این روزها در اوج قرار دارد، نمی تواند تیمش را در دیدار هفته بعد برابر هوادار همراهی کند. او در وقت های تلف شده نیمه نخست مانع از خلق موقعیت نفت شد و با یک خطا در میانه میدان، از حاج ملک داور بازی یک اخطار گرفت تا نتواند در دیدار هفته بعد تیمش را همراهی کند.

 

یامگا در 3 دیدار برابر تراکتور، فجرسپاسی و پرسپولیس کارت زرد گرفته بود و امروز با اخطاری که در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان گرفت 4 کارته شد و دیدار نخست نیم فصل دوم برابر هوادار را از دست داد تا او در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر تیم رضا عنایتی غایب بوده باشد.

دیدگاه‌ها