کد خبر : 1804198 | 23 دی 1400 ساعت 19:27 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی در رفسنجان سخت‌تر از حالت معمول؛ 

دو بازیکن سپاهان بازی با مس را از دست دادند

محرم نویدکیا با محرومیت دو بازیکن اصلی خود در مصاف هفته اول نیم فصل دوم مواجه شده و کار سختی در رفسنجان پیش رو خواه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که تصور می‌شد دیدار هفته چهاردهم طلایی پوشان اصفهانی در اراک سخت و پیچیده پیش رفت و در شرایطی که سپاهان تلاش زیادی برای کسب سه امتیاز مسابقه داشت و بازیکنان این تیم برای پیروزی به آب و آتش زدند، تساوی بدون گل بر بازی حاکم شد تا  سپاهان در پایان نیم فصل اول مسابقات نتواند امتیازاتش را از 29 بیشتر کند.

 

 

1682398

 


اما نکته نگران کننده دیگر برای محرم نویدکیا و کارت فنی سپاهان چهار کارته شدن سروش رفیعی و امید نورافکن در ورزشگاه امام خمینی اراک است که سبب می شود سپاهان در دیدار هفته اول دور برگشت مسابقات برابر مس که در رفسنجان برگزار خواهد شد، با غیب سه بازیکن کلیدی خود روبرو شود.


پیش از این گئورگی گولسیانی و محمدرضا حسینی با دریافت چهارمین کارت زرد یک دیدار را از دست داده بودند و حالا نورافکن و احمدزاده به عنوان دو بازوی دفاعی و هجومی تیم در سمت چپ نیز با سرنوشت مشابهی مواجه شده اند و باید در تاریخ دوم بهمن ماه که طلایی پوشان اصفهانی دیدار سرنوشت سازی را برابر شاگردان ربیعی پیش رو دارند، چه نتیجه ای‌ به دست خواهد آمد و نویدکیا از چه بازیکنانی برای پر کردن جای نورافکن و رفیعی استفاده می کند.


با این وصف البته شانس داود رجبی برای پر کردن جای نورافکن بیشتر است و در میانه زمین هم به نظر می رسد جلال علی محمدی جایگزین سروش رفیعی شود.

 

 

1682397

 

دیدگاه‌ها