کد خبر : 1804206 | 23 دی 1400 ساعت 20:00 | 9.9K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای باشگاه زوریا: زاهدی در لیست اولیه اسکوچیچ

با اعلام باشگاه زوریا لوهانسک، شهاب زاهدی مهاجم ایرانی این تیم در لیست اولیه دراگان اسکوچیچ حضور دارد.

ادعای باشگاه زوریا: زاهدی در لیست اولیه اسکوچیچ

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا، از تاریخ 7 بهمن مجددا از سر گرفته می شود تا پس از برگزاری دو هفتم این پیکارها، دور هشتم نیز 12 بهمن برگزار شود که به احتمال بسیار زیاد تکلیف صعود رسمی ایران به جام جهانی در این دور از پیکارها مشخص خواهد شد.

 

در حالیکه انتظار می رود تغییراتی در فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی وجود داشته باشد، وب سایت رسمی باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین از دعوت شدن شهاب زاهدی به تیم ملی ایران خبر می دهد.

 

در اطلاعیه این باشگاه آمده است: شهاب زاهدی مهاجم زوریا برای اولین بار به تیم ملی ایران دعوت شد. مهاجم 26 ساله لوهانسک برای حضور در دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و مصاف ایران با تیم های عراق و امارات، دعوت شد.

 

 

 

1682404

 

 

زاهدی در این فصل از رقابت های لیگ اوکراین، مقدماتی لیگ اروپا، لیگ کنفرانس و همچنین جام حذفی در 24 مسابقه برای زوریا لوهانسک به میدان رفته که موفق به زدن 10 گل شده و 4 مرتبه نیز پاس گل داده است. 

 

باید دید آیا زاهدی می تواند در فهرست اصلی و نهایی اسکوچیچ برای دو دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی برابر عراق و امارات حضور داشته باشد یا او تنها در فهرست اولیه سرمربی کروات قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها