کد خبر : 1804217 | 23 دی 1400 ساعت 20:33 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

صادقی: حیف شد مقابل پرسپولیس دست خالی برگشتیم

دورازه بان فجرسپاسی ابراز امیدوار کرد در نیم فصل این تیم تقویت شود و بتوانند شرایط خوبی را در ادامه دنبال کنند.

صادقی: حیف شد مقابل پرسپولیس دست خالی برگشتیم

به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی دروازه بان فجرسپاسی درباره شکست نزدیک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بچه های ما در ساختار تیمی و دفاعی خوب بودند. در آزادی بازی کردن مقابل پرسپولیس و استقلال سخت است و اینکه بخواهید موقعیتی به حریف ندهید سخت است. بازیکنان ما جوان هستند و عدم تمرکز باعث شد تا یک گل ساده را دریافت کنیم. 

 

صادقی که موقعیت های خوبی از حریف گرفته بود، درباره صحنه منجر به دریافت گل از پرسپولیس گفت: من در زاویه ضربه زدن کمال کامیابی نیا قرار گرفتم. احساس می کنم توپ به سر ایشان هم ساییده شد ولی به نظرم مستقیم وارد گل شد. 

 

دروازه بان فجرسپاسی درباره شرایط این تیم در نیم فصل دوم گفت: به نظرم تیم باید در نیم فصل تقویت شود. با این حال این نظر سرمربی است و باید دید چه خواهند کرد و باید دید سرمربی و مدیران چه تصمیمی خواهند گرفت. 

 

صادقی درباره عملکرد خودش گفت: این را باید کارشناسان نظر بدهند اما تا حد زیادی رضایت دارم. خدا را شکر خودم راضی هستم. امروز هم خوب بازی کردیم و حیف که دست خالی برمی گردیم و دوست داشتم امتیاز بگیریم. 

 

وی در پایان درباره زمین حافظیه گفت: هر تیم لیگ برتری باید دو زمین داشته باشد اما ما یک زمین هم نداریم و این خیلی سخت است.

دیدگاه‌ها