کد خبر : 1804219 | 23 دی 1400 ساعت 20:38 | 16.2K بازدید | 4 دیدگاه

چرا هیچ کس مسوولیت این اتفاق را گردن نمی گیرد؟

امیری: از حذف پرسپولیس وجدان‌تان به درد بیاید

بازیکن ملی پوش پرسپولیس به انتقاد از اتفاقاتی پرداخت که باعث حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شده است.

امیری: از حذف پرسپولیس وجدان‌تان به درد بیاید

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری درباره برتری مقابل فجرسپاسی گفت: این برد را تبریک می گویم. بازی سختی بود و امیدوارم در نهایت به آن چیزی که خودمان و کادرفنی می خواهند برسیم. با توجه به کمبودهایی که داشتیم و خصوصا در بخش مدیریت، الحمدالله نتایج خوبی گرفته ایم. 

 

وی درباره مشکلات مالی این باشگاه گفت: ما همیشه امیدوار هستیم. امیدوار به اینکه مشکلات حل شود اما متاسفانه هیچ وقت حل نشده است. سرآمد آن حذف از لیگ قهرمانان بود که تقصیر هر کسی می خواهد باشد. هیچ کس هم مسوولیت آن را قبول نمی کند ولی آن بالایی می بیند و امیدوارم کسی که این کار را کردند وجدانش به درد بیاید. 

 

بازیکن ملی پوش پرسپولیس درباره اینکه آیا حذف از آسیا می تواند برخی مشکلات را در آینده حل کند گفت: امیدوارم اما متاسفانه می بینید که 10 یا 20 سال است که می گویند این دو تیم خصوصی می شود اما متاسفانه نه از طرف باشگاه، مدیران، فدراسیون و مجلس این مساله حل نمی شود. همیشه می گویند اما بعد می گویند نمی شود. ما امیدواریم این مشکلات حل شود. این تیم نه برای دولت، کادرفنی و بازیکن نیست و برای هوادار است و امیدوارم مشکلات حل شود. 

 

امیری درباره کاهش انگیزه بازیکنان بعد از حذف از آسیا و احتمال جدایی آنها گفت: بالاخره این را بدانید که هر بازی برای بازیکنان پرسپولیس انگیزه دارند. اینکه در هر بازی انگیزه و تلاش خودشان را بگذارند. اما وقتی می خواهید بجنگید و قهرمان شوید نیاز به یک سری انگیزه دارید. اینکه بتوانی در سطح بالاتر فوتبالت را به نمایش بگذاری. متاسفانه این اتفاق نیفتاده اما پرسپولیس جایی است که هر بازی برای آن یک ویترین است و بازیکنان ما تلاش می کنند هر بازی بهترین خود باشند.

دیدگاه‌ها