کد خبر : 1804223 | 23 دی 1400 ساعت 20:44 | 19.6K بازدید | 3 دیدگاه

امیدوارم سال آینده به لیگ قهرمانان برگردیم

نعمتی: نیم فصل گذشته و دریغ از هزار تومان پاداش!

نعمتی ابراز امیدواری می کند ساختار معیوب فوتبال ایران بعد از حذف از لیگ قهرمانان درست شود و با حضور مدیران جدید این باشگاه مشکلات مالی تیم نیز حل شود.

نعمتی: نیم فصل گذشته و دریغ از هزار تومان پاداش!

به گزارش"ورزش سه"، سیامک نعمتی وینگر راست پرسپولیس درباره برتری تیمش مقابل فجرسپاسی گفت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. بازی خیلی سختی بود. فجر تیم جوان و خوبی بود که دونده بودند. سیستم دفاعی داشتند که شرایط را برای ما سخت کردند اما خدا را شکر که توانستیم از موقعیت استفاده کنیم و گل سه امتیازی را به دست بیاوریم و انشاالله در بازی های بعدی بهتر شویم. 

 

نعمتی درباره حذف از آسیا و اینکه این موقعیت باعث خواهد شد شرایط برای آینده بهتر شود اینطور پاسخ داد: نمی دانم آقا سیدجلال (حسینی) برای چه اینطور گفته اند. ولی اگر هم گفتند درست است چرا که باید این مشکلات برطرف شود. یک روزی باید ساختار فوتبال ما از زمین، بدهی و... درست شود. امیدوارم این مسائل درست شود. نمی دانم می توانیم به آسیا برگردیم یا خیر و امیدوارم برای سال بعد بتوانیم در آن حضور داشته باشیم. 

 

وی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه گفت: در وظایف من نیست در اینباره حرف بزنم ولی این شرایط در شان پرسپولیس نیست. بعد از 5 قهرمانی، بازی نیم فصل تمام شده اما دریافتی تیم به 20 درصد هم نرسیده و دریغ از هزار تومان پاداش. امیدوارم با مدیریت جدید این مشکلات برطرف شود. امیدوارم آقای درویش این مشکلات را حل کنند.

دیدگاه‌ها