کد خبر : 1804242 | 23 دی 1400 ساعت 22:41 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات گرشاسبی در خصوص چمن ورزشگاه فولاد آره‌نا

مدیرعامل فولاد خوزستان می‌گوید چمن ورزشگاه شهدای فولاد نیاز به بازسازی دارد و در نزدیک‌ترین زمان این اتفاق خواهد افتاد.

توضیحات گرشاسبی در خصوص چمن ورزشگاه فولاد آره‌نا

به گزارش ورزش سه، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص پیروزی تیم فولاد برابر پدیده به خبرنگار ما گفت: به کادرفنی، بازیکنان و همه کسانی که برای موفقیت تیم زحمت می‌کشند تبریک میگویم و امیدواریم که این موفقیت‌ها ادامه دار باشد تا باعث خوشحالی مردم خوب خوزستان و هواداران خونگرم‌مان شویم.

 

وی در خصوص وضعیت چمن فولاد اره‌نا نیز گفت: چند سالی است که چمن ورزشگاه شهدای فولاد با مشکل مواجه است و این مسأله برای امروز و دیروز نیست. قسمتی از چمن آفتاب نمی‌خورد و قسمت‌های دیگر نیز آسیب جدی دیده‌اند. با توجه به حجم مسابقات و برنامه‌ها این زمین نیاز به زمان برای تعویض و زیرسازی دوباره دارد.

 

وی افزود: متاسفانه ورزشگاه غدیر نیز در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و از شرایط مسابقه خارج شده و ما نمی‌توانیم که برای چند بازی هم که شده از آن استفاده کنیم  تا چمن را بازسازی کنیم بنابراین مجبور هستیم در ورزشگاه خانگی تمام بازی‌ها را انجام بدهیم.

 

گرشاسبی در انتها گفت: خوشبختانه همت قوی وجود دارد و مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت و اعضای محترم هیات مدیره شرکت و باشگاه همه متفق هستیم که وضعیت چمن باید بهبود بخشد و مطمئناً در بهترین زمان آن را کاملا بازسازی می‌کنیم و تا آن زمان مسئولان چمن باید از تمامی راه‌ها و امکانات استفاده کنند تا وضعیت چمن را بهبود ببخشند تا ان‌شاءالله تیم فولاد در مسابقات خانگی بتواند از یک چمن آماده بهره ببرد.

دیدگاه‌ها