کد خبر : 1804257 | 24 دی 1400 ساعت 01:15 | 27.4K بازدید | 10 دیدگاه

لیورپول 0-0 آرسنال: مقاومت 10 نفره توپچی‌ها

نبرد جذاب و هیجان انگیز لیورپول و آرسنال در دیدار رفت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

لیورپول 0-0 آرسنال: مقاومت 10 نفره توپچی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلستان، تیمهای لیورپول و آرسنال در ورزشگاه آنفیلد در حالی به مصاف هم رفتند که یورگن کلوپ در خط حمله از سادیو مانه و محمد صلاح استفاده کرد و با حضور مینامینو و ژوتا به مصاف حریف لندنی رفت.

در دقیقه10 سدریک سوراز به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و چمبرز به جای او وارد زمین شد. در دقیقه ۱۸ اشتباه فابینیو باعث شد تا لاکازت صاحب توپ شود و در حالی که آلیسون بکر از دروازه خارج شده بود، لاکازت شوتزنی کرد اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

در حالی که بازی در اختیار لیورپول بود، تکل بی محابای ژاکا روی پای ژوتا باعث شد تا او از زمین اخراج شود و آرسنال بازی را ده نفره ادامه بدهد.

 

1682481

 

پس از این اخراج و آسیب پذیری خط میانی آرسنال، آرتتا تصمیم به تعویضی جسورانه گرفت و ادوارد انکتیا را به جای رای هولدینگ وارد زمین کرد تا خط هافبک تیمش را تقویت کرده باشد.

در آغاز نیمه دوم مینامینو مهاجم ژاپنی تیم لیورپول توپ را از سمت چپ روی دروازه فرستاد و در حالی که می‌رفت وارد دروازه شود، با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت تا دروازه آرسنال و رمزدیل همچنین بسته بماند.

بین دقایق 60 و 70 تیم آرسنال مالک توپ و میدان بود و در دقیقه۷۲ روی ارسال توماس از سمت چپ، ساکا در موقعیت مطلوب گلزنی قرار گرفت اما ضربه او را آلیسون بکر به شکلی تماشایی با زانو دفع کرد و مانع از فرو ریختن دروازه تیمش شد.

 

1682480

 

لیورپولی‌ها که باتوجه به ۱۰ نفره شدن حریف شرایط بهتری داشتند، در دقیقه ۹۰ توسط مهاجم ژاپنی خود در آستانه گلزنی قرار گرفتند. اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان باعث شد تا روی یک ارسال از سمت راست مینامینو در مقابل دروازه خالی قرار بگیرد اما او به شکلی عجیب توپ را به آسمان زد تا افسوس بزرگ را برای خود رقم زده باشد.

چند دقیقه بعد دوباره یک خروج اشتباه از رمزدیل، لیورپولی‌ها را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بار ویلیامز تعویضی بود که نتوانست دروازه را باز کند. شوت او را مدافعان آرسنال از روی خط برگشت دادند.

توپچی‌های لندنی در ادامه وقت اضافه نیز به خوبی توانستند مقاومت کرده و اجازه گلزنی به مهاجمان لیورپول را ندهند تا به این شکل تیم آرتتا با یک تساوی ارزشمند در خانه لیورپول به استقبال بازی برگشت برود؛ آن هم در روزی که باوجود اخراج گرانیت ژاکا، حتی فرصت زدن گل برتری را هم داشتند اما همین تساوی بدون گل هم می‌تواند نتیجه بسیار خوبی برای آنها باشد.

دیدگاه‌ها