کد خبر : 1804258 | 24 دی 1400 ساعت 01:43 | 53.4K بازدید | 11 دیدگاه

کلوپ باید حرفش را پس بگیرد! (عکس)

تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی لیورپول، با موقعیتی که در دیدار امشب مقابل آرسنال از دست داد، ادعای یورگن کلوپ را زیر سوال برد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در حالی امشب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل آرسنال به تساوی رسید که ستاره ژاپنی این تیم بهترین موقعیت برای زدن گل برتری را در دقایق پایانی از دست داد.

در دقیقه 90 بود که روی یک حرکت از سمت راست، نکو ویلیامز توپ را روی دروازه آرسنال فرستاد اما خروج اشتباه آرون رمزدیل و دفع ناقص مدافع آرسنال باعث شد تا توپ مقابل دروازه به مینامینو برسد اما در حالی که تنها بن وایت از دروازه محافظت می کرد، ضربه ستاره ژاپنی با اختلاف از بالای دروازه توپچی ها به بیرون رفت تا بهترین فرصت لیورپولی ها برای زدن گل برتری از دست برود.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که کلوپ چند روز قبل ادعا کرده بود که در غیاب محمد صلاح و سادیو مانه که برای همراهی تیم های ملی کشورشان در جام ملت‌ها، در ترکیب لیورپول غایب هستند، مینامینو می‌تواند نقش مهمی در دیدارهای پیش رو ایفا کند؛ ادعایی که در واقع پاسخی به منتقدان این ستاره ژاپنی بود.

مینامینو از زمان پیوستن به لیورپول در ژانویه 2020 نتوانست انتظارات را برآورده کند و نیم فصل دوم فصل گذشته را هم در ساوتهمپتون سپری کرد اما به نظر می رسد کلوپ هنوز به او باور دارد؛ هرچند با ادامه این روند و از دست دادن موقعیت هایی مانند دیدار امشب، بعید نیست این مربی آلمانی نیز نظرش را در مورد این بازیکن تغییر بدهد.

 

1682482

 

1682483

 

1682484

 

دیدگاه‌ها