کد خبر : 1804260 | 24 دی 1400 ساعت 02:10 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

صعود دشوار میلان در کوپا ایتالیا (عکس)

میلان با پیروزی 3-1 مقابل جنوا در وقت های اضافی، به دور یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما گل الیویه ژیرو کار را به وقت های اضافی کشید و در نهایت رافائل لیائو و الکسیس سالهماکرز دو بار دیگر دروازه جنوا را باز کردند تا روسونری راهی مرحله بعد شود.

اولین گل بازی  در دقیقه 17 توسط لئو اوستیگارد به ثمر رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال بلند مانولو پورتانووا روی تیر دوم به اوستیگارد رسید و او هم با یک ضربه سر تماشایی کار را تمام کرد.

تلاش میلانی ها برای زدن گل تساوی در نیمه اول ثمری نداشت اما در نیمه دوم و در دقیقه 74، ژیرو کار را به تساوی کشید. روی ارسال دیدنی تئو هرناندز از سمت چپ بود که ژیرو با ضربه سری دقیق، حساب کار را 1-1 کرد.

بازی با همین نتیجه در وقت های معمول به پایان رسید و کار به وقت های اضافی کشیده شد.

در وقت های اضافی میلان تیم برتر میدان بود و در دقیقه 102 با خوش شانسی به گل رسید. لیائو که در سمت چپ صاحب توپ شده بود، ارسالی روی دروازه انجام داد که از بالای دست آدریان سمپر عبور کرد و وارد دروازه شد.

در ادامه باز هم این میلانی ها بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند و در دقیقه 112 به گل سوم رسیدند. باز هم تئو هرناندز بود که با یک نفوذ از سمت چپ پایه گذار موقعیت شد و پاس در عرض او را ساله‌ماکرز تبدیل به گل کرد تا در نهایت روسونری با برتری 3-1 راهی مرحله بعد شود.

 

1682488

 

1682487

دیدگاه‌ها