کد خبر : 1804262 | 24 دی 1400 ساعت 09:22 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: مقصر عملکرد ضعیف در نیمه اول من بودم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که مقصر عملکرد ضعیف این تیم در نیمه اول سیستم اشتباه او بوده است.

پیولی: مقصر عملکرد ضعیف در نیمه اول من بودم

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در رقابت‌های جام حذفی ایتالیا به مصاف جنووا رفت و موفق شد پس از تساوی 1-1 در وقت‌های قانونی بازی، در وقت‌های اضافه با نتیجه 1-3 به پیروزی برسد.

روسونری با کسب این پیروزی به مرحله بعدی صعود کرده و حالا باید در مرحله یک چهارم نهایی برابر لاتزیو یا اودینزه قرار بگیرد.

پیولی پس از پایان بازی به اسپورت مدیاست گفت:« مشخصا من کارم را خوب انجام ندادم چون ما در نیمه اول از سیستم اشتباهی استفاده کردیم. ما عزم درستی نداشتیم و این اشتباه من است چون باعث شد جدیت نداشته باشیم، نبض بازی از دست ما خارج شود و موقعیت را برای خودمان پیچیده‌تر کنیم. ما می‌خواستیم صعود کنیم و توانستیم بار دیگر شرایط را به حالت درست برگردانیم، بنابراین مهم این است که ما در این بازی به پیروزی رسیدیم اما باید در آینده بهتر از این کار کنیم.»

 

1660880

 

پیولی درباره شرایط تیمش گفت:« من فکر می‌کنم میلان از تعادل خوبی برخوردار است اما مشکل امروز این بود که کل تیم سبک اشتباهی را در پیش گرفته بود و جدیت لازم را نداشت. این یعنی آماده‌سازی من برای بازی درست نبوده و من باید بهتر از این کارم را انجام دهم.

این مربی ایتالیایی درباره مصدومان تیمش اضافه کرد:« ماه نوامبر از نظر تعداد مصدومان بسیار سخت بود و ما بهای این موضوع را پرداخت کردیم. شرایط طوری شد که بعضی بازیکنان مجبور شدند مدام در زمین حضور داشته باشند و بدنشان دچار کوفتگی شد. شرایط با شیوع ویروس کرونا کمی عجیب شده اما ما بار دیگر ثابت کردیم که می‌توان با بازیکنانی از روی نیمکت نتیجه بازی را تغییر دهیم، بنابراین هرچه بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشیم بهتر است.»

 

دیدگاه‌ها