کد خبر : 1804265 | 24 دی 1400 ساعت 09:47 | 6.8K بازدید | 4 دیدگاه

آرتتا: آماده جنگیدن برابر لیورپول هستیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید بازیکنانی را انتخاب کرده که آماده جنگیدن برابر لیورپول هستند.

آرتتا: آماده جنگیدن برابر لیورپول هستیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس مهمان لیورپول بود و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد.

این بازی پیش از این قرار بود هفته گذشته برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی لیورپول و درخواست رسمی این باشگاه، به تعویق افتاده بود.

توپچی‌ها خیلی زود شرایط دشواری را در این بازی تجربه کردند، چرا که در دقیقه 11 مجبور به تعویض اجباری سوارس به دلیل مصدومیت شدند و در دقیقه 24 نیز گرانیت ژاکا از زمین بازی اخراج شد.

با این حال آرسنال خیلی خوب برابر لیورپول مقاومت کرد و موفق شد همه چیز را به بازی برگشت در ورزشگاه امار ات بکشاند.

 

1674599

 

آرتتا پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« وقتی به چنین ورزشگاهی می‌آیید باید بازیکنانی را انتخاب کنید که آماده جنگیدن با لیورپول هستند. شما چاره‌ای جز جنگیدن ندارید و لحظاتی هستند که بدون شک در آنها ضربه می‌خورید.»

این مربی اسپانیایی درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت:« اگر شوق کمک به تیم را داشته باشید و بپذیرید که شاید نتوانید بازی‌ای که می‌خواهید را ارائه دهید، پس از آن اتفاقات خوب رخ خواهند داد. اگر این کار را انجام دهید، پاداش می‌گیرید و من فکر می‌کنم این کاری بود که ما امروز انجام دادیم. این نشان داد که تا چه حد به دنبال موفقیت بودیم و چقدر می‌خواهیم که به فینال راه پیدا کنیم.»

آرتتا  درباره بازی برگشت که پنجشنبه آینده در امارات برگزار خواهد شد اضافه کرد:« حالا بین دو نیمه هستیم. آنها رقیبی فوق العاده هستند و ما نتیجه خوبی‌ای در شرایطی گرفتیم که می‌توانیم آن را به عنوان یک اتفاق مثبت در نظر بگیریم. اما همه باید به شرایط خوبی برگردند، جو خوبی هم در امارات ایجاد کینم و نباید فراموش کنیم که هواداران ما که امشب در آنفیلد بودند سر و صدای زیادی ایجاد کرده و انرژی‌ای باورنکردنی به ما دادند.»

 

دیدگاه‌ها