کد خبر : 1804266 | 24 دی 1400 ساعت 09:55 | 4.6K بازدید | 4 دیدگاه

تراکتور – نساجی؛ جان ملکی در نقش اسلامی

نساجی در روزی که کریم اسلامی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت در خانه تراکتور ارایه گر بازی تهاجمی بود و در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

تراکتور – نساجی؛ جان ملکی در نقش اسلامی

به گزارش "ورزش سه"، این نتیجه در حالی رقم خورد که نساجی ابتدا با گل امیر مهدی جانملکی پیش افتاد اما در ادامه غفلت روی یک ضربه کرنر موجب شود دروازه اش باز شود و در ادامه از حملات خود بهره نبرد و با همان یک امتیاز قانع شود. این هشتمین هفته متوالی بود که نساجی در لیگ برتر نمی باخت. آخرین شکست نساجی در هفته هفتم بازی ها و در برابر سپاهان بود. دو گل شهریار مغانلو در استادیوم نقش جهان موجب شد تا نساجی دست خالی میدان را ترک کند.

 

و اما گلزن نساجی در روزی که کریم اسلامی در ترکیب این تیم به میدان نیامد کسی نبود جز امیر مهدی جانملکی که به عنوان یکی از سه مدافع میانی در ترکیب تیم مازنی بازی می کند. او روی ضربه ایستگاهی که توسط مسعود شجاعی زده شد و پاس رضا جعفری دروازه تراکتور را باز کرد. این مدافع جوان فصل گذشته هم چند گل حساس و سه امتیازی برای نساجی به ثمر رساند و این بار در هفته پایانی دور رفت اولین گل خود را برای نساجی به ثمر رساند. او با روحیه ای که از این گل گرفته بدون شک در بازی های آتی نساجی هم شانس خودرا برای گلزنی آزمایش خواهد کرد.

 

1682491

 

نساجی جز معدود تیم هایی در لیگ برتر است که با 3 مدافع بازی می کند. آخرین ترکیب خط دفاعی این تیم حامد شیری در کنار سعید بیگی و امیر مهدی جانملکی بوده است. امیر مهدی جانملکی پیش تر یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم زیر 23 سال ایران بود که به دلیل آسیب دیدگی در اردوی این تیم حضور پیدا نکرد.

 

عکس: مهدی افشاری

دیدگاه‌ها