کد خبر : 1804273 | 24 دی 1400 ساعت 10:31 | 6.1K بازدید | 4 دیدگاه

سیمئونه: به اندازه کافی تهاجمی نیستیم

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که تیمش در حدی که باید تهاجمی ظاهر نمی‌شود.

سیمئونه: به اندازه کافی تهاجمی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اتلتیک بیلبائو و اتلتیکو مادرید شب گذشته دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را برگزار کردند و در نهایت این بیلبائو بود که موفق شد با نتیجه 1-2 در این بازی به پیروزی رسیده و راهی دیدار فینال شود.

این نتیجه در حالی به دست آمد که اتلتیکو مادرید موفق شده بود با یک گل از حریف پیش بیفتد اما در نهایت این بیلبائو بود که به بازی برگشت و موفق شد رقیب رئال مادرید در دیدار نهایی شود.

اتلتیکو نتوانست در نیمه اول موقعیت زیادی روی دروازه حریف ایجاد کند و تک گلی که ژوائو فلیکس به ثمر رساند نیز به درستی از سوی داور به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد.

 

1667874

 

اما باز هم در نیمه دوم این ژائو فلیکس بود که زمینه ساز گل تیمش شد و ضربه سرش با برخورد به اونای سیمون وارد دروازه شد. با این حال اتلتیک بیلبائو از تلاش دست نکشید و در نهایت موفق شد با به ثمر رساندن دو گل در فاصله چهار دقیقه به پایان به دیدار فینال راه پیدا کند.

سیمئونه پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« حالا زمان ارسال پیام به بازیکنان نیست. به صورت کلی ما خوب بازی کردیم. در آخر نتیجه‌ای به دست آمد که باعث شد اینطور به نظر بیاید که عملکرد ما از چیزی که واقعا ارائه کردیم بدتر بوده است. ژائو و گلی که زد و همچنین نمایش ماریو هرموسو واقعا خوب بود.»

این مربی آرژانتینی در ادامه درباره شرایط تیمش اضافه کرد:« ما باید در تمرینات بهتر باشیم تا از رخ دادن چنین اتفاقاتی که مدام تکرار می‌شوند جلوگیری کنیم. ما در بازی برابر رایووایکانو خوب ظاهر شدیم اما باید پیشرفت کنیم و در لالیگا هم مدام امتیاز از دست ندهیم. ما به اندازه کافی تهاجمی نیستیم.»

دیدگاه‌ها