کد خبر : 1804278 | 24 دی 1400 ساعت 10:46 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

دوومیدانی کاران مدال‌آور پارالمپیک تحت حمایت ویژه

رییس انجمن پارادوومیدانی گفت: هر چند دوومیدانی کاران شانس کسب مدال طلا با سایر دوومیدانی کاران در اردوی اهواز حضور دارند اما تمرینات آنها زیر نظر مربیان تخصصی پیگیری می‌شود و از حمایت ویژه برخوردارند.

دوومیدانی کاران مدال‌آور پارالمپیک تحت حمایت ویژه

به گزارش "ورزش سه" غلامرضا کمانه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اولین اردوی آمادگی پارادوومیدانی برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی چین با حضور ۲۶ دوومیدانی کار در اهواز در حال برگزاری است که البته چند نفر از ورزشکاران به دلیل بیماری در این اردو حضور ندارند و از اردوی دوم اضافه خواهند شد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود اردوی دوومیدانی کاران شانس کسب مدال طلا متفاوت از سایر دوومیدانی کاران باشد، در حالی که تمام دوومیدانی کاران در اردوی اهواز حضور دارند، افزود: برخی از دوومیدانی کاران طلایی ما از جمله هاشمیه متقیان، سعید افروز و... به درخواست خود و طبق هماهنگی به عمل آمده اردوی تمرینی آنها با سایر دوومیدانی کاران در اهواز در حال برگزاری است، البته این ورزشکاران زیر نظر مربیان تخصصی و تحت حمایت ویژه کمیته ملی پارالمپیک تمرینات خود را پیگیری می کنند.

 

وی پیرامون این پرسش که آیا تعداد سهمیه های دوومیدانی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین مشخص است، گفت: هنوز کمیته ملی پارالمپیک درباره تعداد سهمیه ها و این که در چه موادی امکان شرکت در بازیهای پاراآسیایی خواهیم داشت، چیزی اعلام نکرده و اواخر دی ماه از سوی IPC اعلام خواهد شد.

 

کمانه ادامه داد: تلاش ما این است که تعداد دوومیدانی کاران بیشتری را به اردوی دوم دعوت کنیم تا از بین آنها پس از برگزاری مسابقات انتخابی برترین‌ها را برای مسابقات چین گزینش کنیم.

 

وی زمان برگزاری آخرین مسابقات انتخابی تیم ملی پارادوومیدانی را اواخر اردیبهشت سال آینده اعلام کرد و افزود: تمام کسانی که مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند باید در آخرین رقابتهای انتخابی شرکت کنند تا پس از بررسی رکوردها و وضعیت آمادگی بدنی و فنی آنها، ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین را مشخص کنیم.

 

کمانه در پایان در ارزیابی از اولین اردوی آمادگی دوومیدانی کاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین در اهواز، گفت: با همکاری حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان، تمام امکانات لازم برای آماده سازی ورزشکاران پارادوومیدانی در سالن ورزشی تختی اهواز فراهم است و مشکل خاصی وجود ندارد، در صورت رضایت ورزشکاران از امکانات اردو، این احتمال وجود دارد که دومین اردو نیز بهمن ماه در اهواز برگزار شود.

 

دیدگاه‌ها