کد خبر : 1804279 | 24 دی 1400 ساعت 10:48 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

تجلیل از خدمات مربی فقید سابق تیم های ملی والیبال

آمل- آئین تجلیل از نیم قرن خدمات مرحوم حسن منصوری مربی فقید سابق تیم‌های ملی والیبال در آمل رونمایی شد.

تجلیل از خدمات مربی فقید سابق تیم های ملی والیبال

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، آئین رونمایی از تابلو مزین به تصویر زنده یاد حسن منصوری، پنجشنبه شب همزمان با برگزاری نخستین سالگرد درگذشت حسن منصوری با عنوان «مروری بر نیم قرن» خدمات صادقانه حسن منصوری افتخار والیبال ایران برگزار شد.

 

در این آئین علاوه بر سرمربی تیم ملی والیبال ایران، برخی مربیان سابق تیم‌های ملی در رده‌های مختلف، بازیکنان و هم دوره‌های مرحوم منصوری و خانواده آن مرحوم حضور داشتند. یکی از دست اندارکاران گردآوری آثار مرحوم منصوری گفت: این رونمایی به پاس خدمات و زحمات حدود ۵۰ ساله مرحوم منصوری در دوران بازیکنی و مربیگری در رده‌های مختلف تیم ملی بوده است.

 

نعمت الله قربانی افزود: با اقدام‌های اولیه ای که انجام شده در قالب یک کتاب از پیشکسوتان، بازیکنان و اعضای کادر فنی، داوران و برخی افرادی که به عنوان در دوران بازیکنی ونیز به عنوان سرمربی در تیم ملی با او همکاری داشتند، یادداشت، خاطره و دست نوشته‌ها و عکس‌ها جمع آوری خواهد شد.

 

وی ادامه داد: مرحوم منصوری در دوره بازیکنی از بازیکنان مطرح و در عرصه مربیگری نیز همه رده‌های سنی تیم ملی ایران را به عنوان سرمربی حضور و افتخارآفرین بوده است.

 

قربانی تصریح کرد: باید همه ما در جهت تکریم، یادآوری و نیز بزرگداشت افرادی که در هر رشته ومسئولیتی که درزمان حیاتشان برای شهرستان، استان و کشور افتخارآفرین بودند، در جهت الگوسازی به نسل‌های آینده همت وتلاش کنیم.

 

مرحوم حسن منصوری رئیس پیشین والیبال ساحلی ایران و مربی سابق تیم ملی والیبال ایران بعد از ماه‌ها تحمل بیماری سرطان، عصر روز ۲۸ دی ماه سال ۱۳۹۹ به دیدار باقی شتافت. مرحوم حسن منصوری در زمان وفات، ۶۵ سال سن و دو فرزند دختر داشت.

 

مرحوم حسن منوری در دوران جوانی در تیم‌های آمل و مازندران عضویت داشت و با این دو تیم افتخارات زیادی در دوران بازیگری و مربیگری کسب کرد. این مربی آملی که در زمره مربیان طراز اول بین المللی والیبال ایران نیز قرار داشت، دستیار و مربی در کنار پارک کی وون در تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران در سال ۱۳۸۲ عضویت داشت.

 

مرحوم منصوری سرمربی تیم‌های ملی جوانان، امید و ساحلی و نیز رئیس کمیته ساحلی والیبال ایران را نیز در کارنامه افتخارات دوران مربیگری خود داشت در حال حاضر و از هم دوره‌های این مربیان خوش نام آملی، شکراله ملوکی، حسن کوچک زاده، مسلم یحیی پور و قاسم نائیجی در کسوت مربی در آکادمی‌های والیبال آمل حضور و فعالیت دارند.

دیدگاه‌ها