کد خبر : 1804293 | 24 دی 1400 ساعت 11:25 | 74.8K بازدید | 37 دیدگاه

جدیدترین پدیده آکادمی پرسپولیس در تیم یحیی(عکس)

محمد عمری با بازی در مقابل فجرسپاسی برای دقایقی فرصت بازی پیدا کرد.

جدیدترین پدیده آکادمی پرسپولیس در تیم یحیی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن هجومی که 9 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و در سمت راست خط هافبک به میدان رفت، عملکرد قابل قبولی را ارائه کرد. نکته مهم اینکه در این دقایق سرخپوشان بیشتر در حال دفاع و کنترل حملات حریف بودند اما با این حال عمری بازیکنی خوش تکنیک نشان داد.

 

محمد عمری که متولد ارومیه است، سه سال در تیمهای پایه پرسپولیس حضور داشت و حالا به جدیدترین بازیکن معرفی شده از آکادمی این تیم تبدیل می‌شود. نکته جالب اینکه عمری باتوجه به سن و سالش می‌تواند تا سه فصل خارج از لیست بزرگسالان پرسپولیس قرار بگیرد.

 

 

او که تنها 21 سال سن دارد، به دومین بازیکن جوان سرخپوشان در این فصل پس از محمد شریفی تبدیل می‌شود و باید دید در ادامه فصل نیز فرصت بازی خواهد داشت یا خیر؟

 

نکته جالب درباره او قد و قامت کوتاه این بازیکن است که شاید پرسش‌هایی را درباره قدرت فیزیکی عمری ایجاد کند که خودش باید با نمایشهای مطلوب در آینده پاسخ بدهد.

 

در سالهای اخیر بازیکنان نسبتا زیادی از تیمهای پایه پرسپولیس به تیم بزرگسالان رسیدند که موفق‌ترینش مهدی عبدی بود و سایرین نظیر سعید حسین پور، احسان حسینی و... هم در تلاشند تا جایگاه خود را در فوتبال ایران پیدا کنند.

دیدگاه‌ها