کد خبر : 1804306 | 24 دی 1400 ساعت 12:24 | 16.1K بازدید | 2 دیدگاه

رودریگو: مدت‌ها در انتظار دعوت به تیم ملی برزیل بودم

رودریگو گوئس، بازیکن جوان رئال مادرید، از این که بالاخره به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شده بسیار خوشحال است.

رودریگو: مدت‌ها در انتظار دعوت به تیم ملی برزیل بودم

به گزارش "ورزش سه"، فهرست بازیکنان دعوت شده برای اردوی پیش روی تیم ملی برزیل اعلام شد و نام رودریگو نیز در آن دیده می‌شود.

این بازیکن به همراه دیگر بازیکنان برزیلی رئال مادرید برای شرکت در رقابت‌های انتخابی جام جهانی که اواخر ماه ژانویه برگزار خواهد شد به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شده‌اند.

برزیل در تاریخ 27 ژانویه باید با اکوادور دیدار کند، پس آن دوم فوریه به مصاف پاراگوئه می‌رود و تیته تصمیم گرفته که از رودریگو، کاسمیرو، ادر میلیتائو و وینیسیوس جونیور برای حضور در اردوی این تیم دعوت کند.

این بازیکن پس از اعلام فهرست منتخب سرمربی برزیل با انتشار ویدیویی نسبت به دعوت شدن به تیم ملی واکنش نشان داد.

 

1644476

 

او در این ویدیو گفت:« این لحظه‌ای است که من مدت‌ها منتظرش بوده‌ام. من اطمینان دارم که ما می‌توانیم بسیار رشد کنیم و به تیم کمک کنیم. از خدا و تیته برای این موقعیتی که در اختیار من قرار داده‌اند ممنونم.»

رودریگو پیش از این سه بازی با پیراهن تیم ملی برزیل انجام داده بود. او دو بار در سال 2019 و یک بار در سال 2020 برای این تیم به میدان رفت اما در سال 2021 جایی در ترکیب تیم تیته نداشت.

با این حال غیبت این بازیکنان می‌تواند برای رئال مادرید دردسرساز شود، چرا که آنها احتمالا باید دوم فوریه در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری به میدان بروند.

اما برگزاری این بازی بستگی به این دارد که شاگردان آنچلوتی بتوانند 19 ژانویه در بازی برابر الچه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا به برتری برسند.

دیدگاه‌ها