کد خبر : 1804308 | 24 دی 1400 ساعت 12:30 | 53K بازدید | 29 دیدگاه

اینجا پرسپولیس؛ وقتی اعصاب همه خرد بود (عکس)

بازیکنان پرسپولیس در دقایق پایانی سه بار با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند.

اینجا پرسپولیس؛ وقتی اعصاب همه خرد بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی از فجر تازه لیگ برتری شده میزبانی کرد که تساوی برابر پدیده انتهای جدولی در هفته گذشته بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس را در فضای مجازی تحت فشار و انتقادات تندی قرار داده بود که حتی گل‌محمدی در کنفرانس پیش از بازی نیز به آن اشاره کرد.

 

سرخ‌ها که از نتیجه استقلال با خبر بودند، مقابل فجر تنها به پیروزی نیاز داشتند و هرگونه لغزشی فاصله آنها با صدر را بیشتر می‌کرد. پرسپولیس که به سختی دروازه صادقی را با شوت مهدی ترابی باز کرده بود دقایق پایانی بازی را با نگرانی خاصی دنبال کرد.

 

 

پرسپولیس در این فصل بیشتر گل‌هایش را از روی ضربات شروع مجدد دریافت کرده و یحیی نیز در دقایق پایانی به احتیاط بیشتر و ندادن فرصت شروع مجدد به حریف تاکید می‌کرد.

 

با این حال اما نگرانی و استرس در چهره قرمزها مشهود بود و آنها در پنج دقیقه پایانی سه بار با کارت زرد داور جریمه شدند. ابتدا عبدی پس از اعتراض به تصمیم کمک داور مبنی بر گرفتن خطا به سود فجر و جر و بحث با مرتضی منصوریان کارت گرفت و در وقت‌های تلف شده نیز احسان پهلوان به دلیل خطا روی بازیکن فجر و وحید امیری به دلیل اعتراض به تصمیم داور کارت زرد دریافت کردند.  

 

 

این نگرانی و عصبانیت دقایق پایانی در چهره نیمکت نشینان پرسپولیس و خود یحیی گل‌محمدی نیز آشکار بود و قرمزها با زحمت و تحت فشار زیادی از تک گل خود محافظت کردند.

دیدگاه‌ها