کد خبر : 1804347 | 24 دی 1400 ساعت 15:26 | 4.7K بازدید | 3 دیدگاه

امتیازات از دست رفته را جبران می‌کنیم؛

آذرباد: قدر خودمان را بدانیم اتفاق بزرگی رقم می‌زنیم

هافبک مس رفسنجان معتقد است با توجه به توانایی بازیکنانی که در تیم وجود دارند، این تیم می تواند به بالانشینی فکر کند.

آذرباد: قدر خودمان را بدانیم اتفاق بزرگی رقم می‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که روند خوبی را پیش گرفته بود در دو بازی اخیر نتوانسته نتایج دلخواهش را کسب کند و روز گذشته هم مقابل پیکان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا کرد محسن آذرباد در این مورد به خبرنگار ما گفت: به خوبی دفاع انجام دادیم، ولی از موقعیت‌های مان استفاده نکردیم در روزی که هم می توانستیم ببریم و هم ببازیم بازی مساوی شد.


این بازیکن در مورد عدم نتیجه‌گیری مس در دو بازی اخیر ادامه داد: نگران نیستیم زیرا روند خوبی را پیش گرفتیم و فوتبال خوبی ارائه دادیم.


این بازیکن که شوت زیبایی زد اما با بدشانسی از کنار دروازه پیکان بیرون رفت توضیح داد: این توپ را مهدی ترکمان فرستاد و من هر چقدر خودم را پرتاب کردم کم آوردم اگر درون دروازه میرفت گل قشنگی میشد ولی متاسفانه تبدیل به گل نشد.


آذرباد در پاسخ به این سوال که مس می تواند از رده پنجم نیز به بالاتر صعود کند یا خیر عنوان کرد: واقعا خوب کار کردیم و اگر قدر خودمان را بدانیم میتوانیم اتفاق بزرگی را رقم بزنیم. وقتی به توانایی‌های خودمان نگاه میکنیم به بالای جدول  فکر میکنیم. در هفته های آینده قطعا امتیازات از دست رفته را جبران می کنیم.


هافبک نارنجی پوشان رفسنجان در مورد انتقاد محمد ربیعی به زمین سرچشمه نظرش را اینگونه بیان کرد: ورزشگاه سر چشمه در ارتفاع قرار دارد و چند وقت پیش هم برف آمده بود و کیفیت زمان مناسب نبود. تمام این ها روی روند ما تاثیرگذار است، چون روی زمین فوتبال بازی می کنیم امیدوارم دیگر شاهد چنین  چمنی نباشیم.


این بازیکن در مورد دیدار حذفی با پدیده افزود: هفته گذشته شهر خودرو مقابل پرسپولیس به نتیجه تساوی دست پیدا کرد و ما این تیم را دست کم نمی‌گیریم و با تمام توان مقابل آنها ظاهر می شویم. بعد هم برای دیدار با سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر آماده هستیم.

دیدگاه‌ها