کد خبر : 1804354 | 24 دی 1400 ساعت 16:02 | 20.5K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره آرژانتینی به یوونتوس خیانت نمی کند

توتو اسپورت مدعی شد پائولو دیبالا در صورت ترک یوونتوس به اینتر نخواهد رفت.

ستاره آرژانتینی به یوونتوس خیانت نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و در حالی که پیش از این گفته می‌شد ستاره آرژانتینی برای تمدید قرارداد با بیانکونری به توافق رسیده، طی روزهای گذشته اخبار متفاوتی در این باره منتشر شده است. در واقع گفته می‌شود که یوونتوس قصد دارد شرایط توافق را تغییر دهد و این موضوع باعث خواهد شد که دیبالا به درهای خروج باشگاه نزدیک شود.

 

اما مسئله جنجالی در رابطه با ستاره آرژانتینی این است که گفته می‌شود باشگاه اینتر به جذب این بازیکن علاقه‌مند است. توتو اسپورت تایید کرده که جوزپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر از طرفداران سبک بازی پائولو دیبالا است و در نظر دارد در پایان فصل این آرژانتینی را به شکل رایگان به جوزپه مه آتزا بیاورد.

 

 

1665674

 

 

اما توتو اسپورت در ادامه گزارش خود مدعی شده که پائولو دیبالا قصد خیانت کردن به یوونتوس را ندارد و به همین خاطر به اینتر نخواهد رفت. بیانکونری و نراتزوری دو رقیب جدی در ایتالیا محسوب می‌شوند و همواره کری‌های زیادی بین هواداران آنها وجود داشته است به همین خاطر دیبالا که محبوب هواداران یوونتوس است، قصد ندارد در صورت ترک این تیم راهی اینتر شود.

 

توتو اسپورت همچنین مدعی شده که دو باشگاه تاتنهام و بارسلونا به شدت شرایط جذب دیبالا را بررسی می‌کنند و در صورت قطعی شدن جدایی او از یووه، یکی از این دو تیم مقصد احتمالی ستاره آرژانتینی خواهد بود.

دیدگاه‌ها