کد خبر : 1804355 | 24 دی 1400 ساعت 16:22 | 18.3K بازدید | 19 دیدگاه

تناقض عجیب در مصاحبه صلاح و موضع لیورپول!

تلگراف مدعی شد باشگاه لیورپول تمایلی برای برآورده کردن خواسته های مالی محمد صلاح ندارد.

تناقض عجیب در مصاحبه صلاح و موضع لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر یکی از مهمترین نگرانی های هواداران لیورپول وضعیت آینده ستاره مصری این تیم یعنی محمد صلاح محسوب می شود. این بازیکن که در این فصل نمایش های درخشانی داشته تا سال 2023 با قرمزها قرارداد دارد و طی ماه‌های اخیر گزارش‌های زیادی در مورد مذاکرات بین دو طرف برای تمدید منتشر شده است.

 

خود محمد صلاح اما اخیراً در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت آینده اش گفته بود: "می خواهم در لیورپول بمانم ولی این در دستان من نیست و به باشگاه بستگی دارد. سران لیورپول به خوبی خواسته های مرا می دانند و باید بگویم که توقعات و خواسته های من اصلا غیرمعقول نیستند. من چیز دیوانه‌واری از باشگاه نخواسته ام.

 

 

1679365

 

 

وقتی چیزی از باشگاهت طلب می کنی و برآورده اش می کنند، نوعی قدردانی از شماست و تمجید از کارهایی که انجام داده اید. 5 سال است برای لیورپول بازی می کنم و باشگاه را به خوبی می شناسم. بین هواداران محبوبم و خودم نیز هواداران را بسیار دوست دارم. در نهایت اما تصمیم نهایی برعهده مسئولان باشگاه است و همه چیز به آنها ارتباط دارد."

 

اما حالا نشریه تلگراف انگلیس گزارش متفاوتی را در رابطه با این ستاره مصری مطرح کرده است. این منبع ضمن اشاره به مصاحبه اخیر محمد صلاح مدعی شده که باشگاه لیورپول هیچ علاقه ای به برآورده کردن خواسته های مالی این بازیکن ندارد که این مسئله خودش یک تناقض با صحبت‌های ستاره مصری به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها