کد خبر : 1804356 | 24 دی 1400 ساعت 16:45 | 22.6K بازدید | 3 دیدگاه

کیمیش:

افتخار می کنم که بازیکن سال فوتبال آلمان شدم

جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ از برنده شدن جایزه بازیکن سال فوتبال آلمان ابراز خوشحالی کرد.

افتخار می کنم که بازیکن سال فوتبال آلمان شدم

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک جاشوا کیمیش یکی از کلیدی ترین بازیکنان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان طی سالیان اخیر بوده است. او طی فصول گذشته به همراه بایرن به تمام جام های ممکن دست یافته اما در تیم ملی اوضاع برایش متفاوت پیش رفته است. آخرین اتفاق تلخی که کیمیش با تیم ملی آلمان تجربه کرد به همین رقابت‌های یورو برمی‌گردد که مانشافت با هدایت یواخیم لوو نتوانست به مراحل پایانی مسابقات صعود کند.

 

جاشوا کیمیش در سال 2021 نیز نمایش‌های کم نوسان و درخشانی داشت و نهایتاً به عنوان بازیکن  سال فوتبال آلمان نیز انتخاب شد. او در این باره گفت: "این جایزه بسیار خوبی است چرا که از سمت هواداران است و یک افتخار برای من به حساب می‌آید. به همین خاطر می‌خواهم صمیمانه از آنها تشکر کنم."

 

 

1639666

 

 

ناکامی سال های اخیر تیم ملی آلمان و وضعیت پیش رو: "یورو آنطور که ما تصور می کردیم پیش نرفت. مطمئناً این تصویر کلی برای تیم ملی در سال 2021 بود اما پیشرفت تیم و چند بازی اخیر نشان داد که ما به کدام سمت می رویم. چه در جام جهانی، چه در لیگ ملت‌ها و چه در بازی‌های دوستانه، ما باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف‌مان انجام دهیم تا در پایان 2022 بتوانیم به سال موفق‌تری نگاه کنیم.

 

اکنون بحث جام جهانی است و من می خواهم از هر فرصتی که به بهترین شکل ممکن ارائه می شود استفاده کنم، به عبارت دیگر می خواهم عناوین را کسب کنم. ما اخیرا نتوانستیم این کار را با تیم ملی انجام دهیم و حالا به دنبال جبران هستیم."

دیدگاه‌ها