کد خبر : 1804359 | 24 دی 1400 ساعت 16:25 | 26.1K بازدید | 6 دیدگاه

پیامی‌ها به دنبال کاپیتان سابق پرسپولیس؛

ورود حسین بادامکی به جرگه سرمربیان؟

این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده یک چهره سرشناس سرمربیگری تیم فوتبال پیام خراسان را برعهده گیرد.

ورود حسین بادامکی به جرگه سرمربیان؟

به گزارش "ورزش سه" بعد از کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار و به دست آوردن 11 امتیاز در 9 مسابقه و جای‌گیری در رتبه دهم جدول، محمد بابایی سرمربی باتجربه تیم فوتبال پیام خراسان که به تازگی مجدداً احیا شده و در لیگ 2 حضور دارد، از سمت خود کناره‌گیری کرد تا مربی سابق تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران دست مدیران باشگاه را برای تغییر در حوزه فنی باز کند.

 

در هفته دهم لیگ دو جانشینی برای بابایی انتخاب نشد و یونس مسعودی مدیرعامل پیامی‌ها در نقشی عجیب موقتاً سکان تیم را عهده‌دار بود اما حضور او هم روی نیمکت اثرگذار نبوده و پیامی‌ها پنجمین شکست فصل را تجربه کردند تا شانس صعودشان کمرنگ‌تر شود.

 

حالا اما از مشهد خبر می‌رسد که مدیران باشگاه برای انتخاب جانشین محمد بابایی چند گزینه را در نظر گرفته‌اند که جدی‌ترین گزینه، حسین بادامکی است؛ کاپیتان سابق تیم‌های فوتبال ابومسلم و پرسپولیس که فصل گذشته در شهر خودرو در کسوت مربی و مدیر تیم فعالیت می‌کرد و مدرک A مربیگری را دارد، در حال حاضر در نقش سرپرست هیات فوتبال مشهد و نماینده کانون مربیان در استان خراسان رضوی فعال است.

 

تیم پیام خراسان در هفته یازدهم لیگ 2، دوشنبه 4 بهمن به مصاف شهرداری بندرعباس در بندرعباس خواهد رفت و باید دید آن مسابقه آیا تکلیف سرمربی جدید مشخص خواهد شد یا مجدداً مدیرعامل تیم در کسوت سرمربی فعالیت می‌کند.

 

دیدگاه‌ها