کد خبر : 1804360 | 24 دی 1400 ساعت 16:29 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرواز اختصاصی که 23:30 عازم هند می‌شود؛

فردا، بدرقه دختران فوتبال ایران در هتل آکادمی

قرار است پیش از سفر تیم ملی فوتبال زنان به هند، مراسم بدرقه‌ای با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شود.

فردا، بدرقه دختران فوتبال ایران در هتل آکادمی

به گزارش "ورزش سه" اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان در جزیره کیش روز گذشته به پایان رسید تا شاگردان مریم ایراندوست موفق شوند اردویی 10 روزه را برای شبیه‌سازی شرایط آب و هوایی بمبئی در کیش بگذرانند و به لحاظ فنی و آمادگی جسمانی در موقعیت مناسبی عازم رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا شوند. تورنمنتی که برای نخستین‌بار فوتبال زنان ایران در آن حضور پیدا می‌کند.

 

با هماهنگی‌های فدراسیون فوتبال قرار است زنان فوتبال ایران در راه رسیدن به این تورنمنت تاریخی، با پروازی اختصاصی کشور را ترک کرده و عازم بمبئی هند شوند؛ پروازی که روز گذشته مجوز آن رسماً از سوی هندی‌ها صادر شد تا مشکلی از این جهت برای تیم ملی زنان پیش نیاید.

 

اما پیش از اعزام به هند هم مسئولان فدراسیون برای ایراندوست و شاگردانش تدارک مراسم بدرقه دیده‌اند و قرار است فردا از ساعت 10 تا 12 به میزبانی هتل آکادمی با حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال و همکارانش و احتمالاً جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و البته معاون توسعه ورزش زنان وزیر ورزش، مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان برگزار شود.

 

ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2022، ساعت 23:30 فردا (شنبه) با پرواز اختصاصی هواپیمایی وارش تهران را به مقصد بمبئی ترک می‌کنند.

 

گفتنی است که تیم ملی فوتبال زنان ایران با تیم‌های هند، چین و چین تایپه در این رقابت‌ها همگروه است؛ مسابقات جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا از 30 دی تا 17 بهمن برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها