کد خبر : 1804361 | 24 دی 1400 ساعت 16:31 | 7.4K بازدید | 3 دیدگاه

نام زننده گل در نساجی مهم نیست؛

جان‌ملکی: یک چیز کم داریم، میزبانی!

مدافع جوان نساجی معتقد است تیمش می‌تواند جایگاه بهتری در جدول کسب کند.

جان‌ملکی: یک چیز کم داریم، میزبانی!

به گزارش "ورزش سه"، امیرمهدی جان‌ملکی درباره تساوی نساجی مقابل تراکتور اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و ما برتر میدان بودیم و می‌توانستیم برنده باشیم ولی در یک لحظه غفلت گل بدی خوردیم و در نهایت مساوی گرفتیم.

 

او در مورد روند نباختن های نساجی مازندران در ۹ هفته اخیر عنوان کرد: این موضوع هم یک امتیاز مثبت برای تیم ما است ولی به هر حال نیاز به برد داریم. نسبت به فوتبالی که بازی می‌کنیم و کیفیتی که تیم ما دارد، باید جایگاه بهتری داشته باشیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

 

1682592

 

مدافع نساجی که تک گل تیمش مقابل تراکتور را به ثمر رساند، در این مورد گفت: خدا را شکر که توانستم گل بزنم و برای تیمم مثمر ثمر باشم و این گل هم نتیجه تلاش تیمی بچه‌ها بود و من آخرین نفری بودم که توپ را تبدیل به گل کردم. امیدوارم بتوانم به این روند ادامه بدهم.

 

جان‌ملکی در مورد اینکه چند بازی است که میزبان نیستند و در ورزشگاه خود بازی نمی‌کنند، ابراز کرد: تمام اعضای نساجی مصاحبه‌های زیادی در این مورد انجام دادند. امیدوارم هرچه زودتر روند خوبی را پیش بگیرند؛ تنها چیزی که کم داریم میزبانی در زمین خودمان است. ان‌شاالله زودتر کارهای لازم در این مورد را انجام بدهند.

 

مدافع نساجی در مورد اینکه دفاع های این تیم در امر گلزنی موفق‌تر هستند، اظهار کرد: زیاد فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند، مهم این است که بتوانیم برنده باشیم. هر کدام از بچه‌ها گل بزنند فرق ندارد.

 

1682591

 

او در مورد دیدار آینده تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی گفت: گل‌گهر نیازی به تعریف من ندارد. این تیم در کورس قهرمانی می‌جنگند و ما کار بسیار سختی داریم، اما نساجی هم می‌خواهد به روند نباختن خود ادامه دهد؛ به خصوص در جام حذفی که تک بازی است و اگر ببازی کارت تمام می‌شود و می‌توان با ارائه یک بازی خوب به مرحله بعدی صعود کنیم.

دیدگاه‌ها