کد خبر : 1804370 | 24 دی 1400 ساعت 17:58 | 11.2K بازدید | 4 دیدگاه

گواردیولا: فکر می‌کنید اومیکرون در سیتی نیست؟

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از اظهاراتی که درباره شرایط بهتر این تیم نسبت به سایر باشگاه‌های لیگ برتری شده ابراز ناراحتی کرد.

گواردیولا: فکر می‌کنید اومیکرون در سیتی نیست؟

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز شنبه باید در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود به مصاف چلسی برود.

گواردیولا به همراه 20 نفر از بازیکنان تیم اول سیتی مجبور شدند هفته پیش به قرنطینه بروند چون ویروس کرونا در اردوی این تیم شیوع پیدا کرده بود.

جان استونز، اولکساندر زینچنکو، رحیم استرلینگ، جک گریلیش، فیل فودن و فرناندینیو جز بازیکنانی بودند که همگی دیدار هفته گذشته برابر سویندون تاون را که با پیروزی سیتی همراه شد از دست دادند.

سرمربی منچسترسیتی روز پنجشنبه بار دیگر به تمرینات این تیم برگشت اما مدعی شده که سیتی همچنان با ویروس کرونا درگیر است اما بازی روز شنبه برابر چلسی طبق برنامه‌ریزی قبل برگزار خواهد شد.

گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« ما مبتلایانی در تیم داریم. آنها نیازمند رعایت حریم خصوصی هستند، بنابراین من نام آنها را به شما نمی‌گویم. بعضی از آنها برگشته‌اند اما بعضی همچنان با تست مثبت روبرو هستند.»

 

1677515

 

بعضی از رقبای سیتی مانند توماس توخل، سرمربی چلسی، مدعی شده بودند که سبک مقابله سیتی با ویروس کرونا و مصدومیت‌ها نشانگر تفاوت آنها با سایر باشگاه‌ها و اختلاف 10 امتیازی این  تیم در صدر جدول است. این اظهارات باعث ناراحتی گواردیولا شد.

این مربی اسپانیایی اظهار داشت:« آیا منظور شما این است که ما هوشمندترین افراد در منچستر هستیم؟ این که سویه اومیکرون ویروس کرونا در سیتی نیست؟ ما مبتلایان بسیار و مصدومان زیادی داشتیم. ما هم همان شرایطی را داریم که هر باشگاه دیگری دارد.»

گواردیولا همچنین به تمجید از کادر پزشکی سیتی پرداخت و اضافه کرد:« ما مصدومیت‌های کمتری داریم چون کادر پزشکی این باشگاه استثنایی است اما مثل هر باشگاه دیگری با مبتلایان بسیاری به ویروس کرونا روبرو بودیم. ما باهوش‌تر و عاقل‌تر نیستیم یا پروتکل‌ها را بهتر رعایت نمی‌کنیم. وقتی ویروس وارد حباب تیم شود، همه ضربه می‌خورند. ما هم استثنا نیستیم.»

 

دیدگاه‌ها