کد خبر : 1804373 | 24 دی 1400 ساعت 18:22 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

4 بازیکنی که مقابل مس رفسنجان غایب بودند

دست خالی مجتبی حسینی روی نیمکت پیکان

تیم فوتبال پیکان بدون 4 بازیکن تاثیرگذار خود مقابل مس رفسنجان به میدان رفت.

دست خالی مجتبی حسینی روی نیمکت پیکان

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در لیگ برتر بیست و یکم نشان داده یکی از تیم های خوب مسابقات است. خودروسازان در فصل جاری توانسته اند نتایج خوبی به دست بیاورند و حالا در پایان نیم فصل با 22 امتیاز در رده ششم قرار دارند  که بهترین نتیجه 4 سال اخیر این تیم محسوب می شود.


پیکان روز گذشته مقابل مس رفسنجان در شهر سرچشمه به تساوی بدون گل رسید. این نتیجه با توجه به سفر طولانی پیکانی ها به سرچشمه و ارتفاع بالای این شهر و آب و هوای سنگین برای پیکان مطلوب تصور می شود.


نکته جالب اما غیبت 4 بازیکن تاثیرگذار پیکان در بازی روز گذشته بود. مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان بعد از بازی در نشست خبری به غیبت این نفرات اشاره کرد.


از جمع بازیکنان پیکان که در این فصل برای این تیم به میدان رفتند، ابراهیم صالحی بهترین گلزن و کاپیتان خودروسازان روز گذشته مقابل مس رفسنجان به دلیل محرومیت غایب بود و نتوانست تیمش را همراهی کند.


همچنین محمدحسین فلاح که جزو نفرات کلیدی پیکان محسوب می شود و با گل های تماشایی اش به چشم آمده به دلیل مصدومیت نتوانست همراه اعضای تیم به رفسنجان برود. از سوی دیگر امیرحسین غلامی و محمد امین درویشی دو بازیکن تاثیرگذار دیگر پیکان هم به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بودند.


غیبت این 4 بازیکن کلیدی باعث شدتا دست مجتبی حسینی سرمربی پیکان روی نیمکت خالی باشد و او در تعویض ها به خصوص برای نفرات هجومی نتواند کار خاصی انجام بدهد. روی نیمکت پیکان بیشتر بازیکنان در خط هافبک و دفاع حضور داشتند و سرمربی خودروسازان مهاجمی را در اختیار نداشت تا در نیمه دوم به زمین بفرستد.


گفتنی است؛ پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز 28 دی ماه میزبان استقلال تهران است.

دیدگاه‌ها