کد خبر : 1804375 | 24 دی 1400 ساعت 18:25 | 11.6K بازدید | 7 دیدگاه

رانگنیک: از قدرت تیم‌‌های قعر جدولی شگفت‌زده شدم

رالف رانگینک، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید قدرت‌های تیم‌های قعر جدولی در انگلیس باعث تعجب او شده است.

رانگنیک: از قدرت تیم‌‌های قعر جدولی شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا خواهد رفت.

سه بازی از پنج بازی ابتدایی رانگنیک روی نیمکت یونایتد در لیگ برتر برابر سه تیم قعر جدولی بوده و نوریچ خوش شانس بود که توانست بر نوریچ و برنلی غلبه کرده و برابر نیوکاسل یک امتیاز به دست آورد.

آنها در جام حذفی نیز دوشنبه شب بازی سختی را برابر استون ویلای رده چهاردهمی پشت سر گذاشتند که فردا بار دیگر رقیب آنها است.

رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« چیزی که باعث شگفتی من شده این است که این تیم‌ها در رده‌های پایینی لیگ قرار دارند اما بسیار جنگنده، از نظر تاکتیکی درخشان و سازماندهی شده هستند. بازی حتی برابر تیم‌های قعر جدولی این لیگ هم آسان نیستند و تیم‌های صدرنشین ممکن است شکست بخورند. در آلمان، اگر بایرن 10 بازی با تیم‌های قعر جدولی برگزار کند معمولا در هشت یا 9 بازی پیروز می‌شود.»

این مربی آلمانی همچنین تایید کرد که یونایتد هنوز راه زیادی در پیش دارد تا به تیمی تبدیل شود که مطابق خواسته او بر همه بازی‌ها مسلط می‌شود.

 

1671223

 

او در این باره اظهار داشت:« من کاملا از این موضوع آگاه هستم که این اتفاق یک شبه رخ نمی‌دهد. این کاری است که باید در طی یک روند انجام شود اما ما نشان داده‌ایم که به نسبت چند هفته قبل کمتر گل می‌خوریم. همه چیز به کنترل کردن بازی بستگی دارد و مشخصا ما چند قدم رو به جلو داشتیم اما همه چیز می‌تواند بهتر شود.»

رانگنیک درباره شرایط فعلی این تیم اضافه کرد:« ما باید بهترین ساختار و سیستم ممکن را برای این تیم پیدا کنیم. ما نیاز داریم اطمینان حاصل کنیم که بهترین و سرحال‌ترین بازیکنان در زمین را داریم و این یعنی می‌توانیم سیستم‌ها را در طول بازی یا از یک بازی به بازی دیگر تغییر دهیم. هنوز در حال کار روی این موضوع هستیم.»

کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو، هری مگوایر و فیل جونز در بازی روز دوشنبه برابر استون ویلا غایب بودند اما در این بازی در دسترس تیم خواهند بود.

مربی یونایتد در این باره گفت:« فکر می‌کنم همه آنها در دسترس باشند. آنها روز گذشته برای اولین بار تمرین کردند. کریستیانو دیروز، هری روز قبل از آن. ما باید منتظر جلسه آخر تمرینات باشد اما آنها باید در دسترس باشند.»

 

دیدگاه‌ها