کد خبر : 1804402 | 24 دی 1400 ساعت 20:47 | 35.1K بازدید | 9 دیدگاه

با درخشش دی‌ یونگ؛ احتمال جدایی دیپای از بارسا

احتمال جدایی ممفیس دیپای، مهاجم هلندی، تنها شش ماه پس از پیوستن به بارسلونا قوت گرفته است.

با درخشش دی‌ یونگ؛ احتمال جدایی دیپای از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، دیپای تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست و بسیاری امیدوار بودند که این بازیکن بتواند نقش مهمی در خط حمله این تیم ایفا کنند.

این بازیکن هلندی قرار بود جای خالی آنتوان گریزمان و لیونل مسی را تا حد زیادی در این تیم پر کند اما عملکرد ضعیف تیمی و مصدومیت این بازیکن و البته جدایی رونالد کومان شرایط را تغییر داده است.

به نظر می‌رسد که غیبت دیپای در هفته‌های اخیر و درخشش و گلزنی مداوم لوک دی یونگ در ترکیب این تیم باعث شده که اعتماد ژاوی به سمت دیگر مهاجم هلندی این تیم جلب شود.

دی یونگ موفق شد در اولین بازی بارسا در سال 2022 برابر مایورکا گلزنی کند و شش روز بعد نیز دروازه گرانادا را باز کرد تا یک امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد.

این بازیکن که به صورت قرضی از سویا به بارسا پیوسته در دیدار برابر رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ نیز در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و موفق شد گل اول تیمش را به ثمر رسانده و بازی را به تساوی بکشد.

 

1682657

 

هرچند این گل برای پیروزی بارسلونا کافی نبود و این تیم در نهایت برابر رئال مادرید شکست خورد اما عملکرد خوبی این مهاجم باعث شد که اعتماد ژاوی به او بیشتر از قبل شود.

دیپای پس از پشت سر گذاشتن دوران بهبودی از مصدومیت همسترینگ در این ال‌کلاسیکو در دقیقه 78 به میدان رفته و تا پایان 120 دقیقه نیز در میدان حاضر بود اما نتوانست کمکی به تیمش بکند.

عملکرد این بازیکن در کنار شرایط مالی دشوار بارسا باعث شده که احتمال جدایی این بازیکن از بارسا بیش از پیش افزایش پیدا کند، چرا که دیپای جز بازیکنانی است که بیشترین دستمزد را در این تیم دریافت می‌کنند.

روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که یوونتوس مدعی اصلی جذب این بازیکن از بارسلوناست و از مدت‌ها قبل شرایط او را زیر نظر دارد. گفته می‌شود بیانکونری قصد دارد با قراردادی قرضی و شش ماهه این بازیکن را به خدمت بگیرد.

همچنین ممکن است این انتقال با معاوضه آلوارو موراتا همراه باشد، مهاجمی که گفته می‌شود ژاوی علاقه زیادی به استفاده از او در ترکیب تیمش دارد.

دیدگاه‌ها